Helaas, geen werknemer van De Lijn. En als er geen werkelijk probleem is, moet men ook niet mopperen. Verzuurde zeurpieten, noemt men die mensen wel eens.Misschien werkt u bij De Lijn en zijn zij uw werkgever. Vandaar misschien ook uw pro De Lijn houding. Trouwens wat heeft het een met het ander te maken. En dat echte probleem dat u aanhaalt, zit eerder bij uzelf denk ik. Namelijk alles klakkeloos aanvaarden zonder mopperen.
Als u daar terug over wil beginnen, blijf dan in dat topic. Maar aangezien iedereen u in dat topic ongelijk heeft gegeven, zal de technische incompetentie eerder bij u liggen.U snapt blijkbaar ook niet dat als men over gratis Wifi spreekt bij De Lijn, het gewoon boerenbedrog is van De Lijn indien men dan slechts over een fractie van het internet aanbod kan beschikken dat men op andere gratis Wifi locaties heeft, of is dat te technisch voor u ?
Omdat U om welke reden dan ook er geen probleem in ziet mag blijkbaar niemand anders daar ook een probleem mee hebben. U kan dan meteen bijna iedereeen die hier met een probleem op het forum komt over dezelfde kan scheren. Weinig objectief vind ge zelf niet ?Helaas, geen werknemer van De Lijn. En als er geen werkelijk probleem is, moet men ook niet mopperen. Verzuurde zeurpieten, noemt men die mensen wel eens.
Bent U het niet zelf die daarover terug begonnen bent ? Ik citeer U hier nogmaals in uw post #4 "En was u dat niet die ook principieel de gratis Wifi bij De Lijn aanvocht ?" Ik kan zo'n opmerking in een totaal ander topic dan ook missen vermits het hier niet aan de orde is. U gebruikt verwerpelijke methodes om toch koste wat koste een goede indruk te halen.Als u daar terug over wil beginnen, blijf dan in dat topic.
Voor wat voor soort illegaal gebruik zoiets zou kunnen dienen weet ik niet. Ik kan in elk geval niets bedenken, en zou er dan al zeker niet aan meedoen. Touwens illegalen reizen gratis, men kan ze niet nl. beboeten.Moet daar dan nog eens een aantal speciale documenten voor worden opgemaakt, of worden die nog voor iets anders (illegaal) gebruikt
Daar ben ik 100% zeker van, en het staat wel degelijk op de website van de lijn .Dan is het wel iets anders natuurlijk, maar ben je daar wel zeker van Lowie? Op de site van De Lijn zie ik 50 staan.