Een deurwaarderskantoor X

kalli
Topic Starter
Berichten: 5

Een deurwaarderskantoor X

#1 , 20 aug 2015 20:28

hallo,

iemand waarvan het bloed begint te koken bij het horen/lezen van deze naam?

ze maken mij al jaren het leven zuur, ondertussen heb ik hun duizenden euro's aan kosten betaald terwijl de schuld al jaren afbetaald is.

graag zou ik willen weten of er anderen hier ook bedreigd/uitgemelkt zijn door deze legale dieven/hedendaagse untouchables...

dank
Laatst gewijzigd door JPV op 21 aug 2015 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam van bureau verwijderd, is tegen de regels om namen te noemen. Indien de topicstarter toch een naam wil noemen, gelieve de webmaster te contacteren na het storten van een borg van 100000 euro.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 20 aug 2015 23:26

Nogal weinig uitleg ...uiteraard is die naam gekend en heb erf ook mee te maken gehad.
Maar ik heb geen problemen gehad met dit incassobureau. Zaak is zonder kosten geregeld.
Al eens lezen en mogelijk wat meer uitleg geven.
Zal wel een probleem zijn als u zaken betaald hebt aan het incassobureau
http://economie.fgov.be/nl/consument/Sc ... /index.jsp

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#3 , 21 aug 2015 10:05

Gelieve geen namen te noemen

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 21 aug 2015 10:41

hallo,

iemand waarvan het bloed begint te koken bij het horen/lezen van deze naam?

ze maken mij al jaren het leven zuur, ondertussen heb ik hun duizenden euro's aan kosten betaald terwijl de schuld al jaren afbetaald is.

graag zou ik willen weten of er anderen hier ook bedreigd/uitgemelkt zijn door deze legale dieven/hedendaagse untouchables...

dank
Je moet u rechten verdedigen, of laten verdedigen, als je denkt van bedreigd/uitgemelkt te zijn. Je hebt zoals iedereen dit recht.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

kalli
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 21 aug 2015 10:54

aangezien de naam niet genoemd mag worden, heeft het geen zin om hierover verder te discussiëren.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 21 aug 2015 10:57

Toch wel, je kan in concreet weergeven waarom je een brief van dat deurwaarderskantoor kreeg, wat ze eisen etc.

Op basis daarvan kunnen we nagaan of de schuld effectief afbetaald is (het is niet omdat u 20000 euro leende en 20000 euro terugbetaalde, dat de lening afbetaald is!) en welke kosten ze al dan niet terecht kunnen eisen.

Het is hier echter geen forum waarbij iedereen gezellig op bedrijf X/Y zijn ergernis spuit zonder concreet te gaan. Wij willen problemen oplossen, geen uitlaatklep zijn.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#7 , 21 aug 2015 12:57

Toch wel, je kan in concreet weergeven waarom je een brief van dat deurwaarderskantoor kreeg, wat ze eisen etc.

Op basis daarvan kunnen we nagaan of de schuld effectief afbetaald is (het is niet omdat u 20000 euro leende en 20000 euro terugbetaalde, dat de lening afbetaald is!) en welke kosten ze al dan niet terecht kunnen eisen.

Het is hier echter geen forum waarbij iedereen gezellig op bedrijf X/Y zijn ergernis spuit zonder concreet te gaan. Wij willen problemen oplossen, geen uitlaatklep zijn.
I like that
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Terug naar “Andere”