geen factuur

Hilde Verjans
Topic Starter
Berichten: 40

geen factuur

#1 , 19 okt 2007 22:57

Ik liet werken uitvoeren aan de sanitaire installaties van mijn appartement. Het leveringsadres en facturatieadres verschillen. Ik deel dit telefonisch mede. Ik laat dit ook nog eens optekenen op de werkbon. Straks zijn we een jaar verder, maar ik heb nog altijd geen factuur ontvangen van de werken die toen uitgevoerd werden. Nu kan het zijn dat de loodgieter vergat te facturen, maar nu kan het ook zijn dat de loodgieter de factuur stuurde naar het adres van de werken alwaar de factuur gewoon verloren gaat (ik woon daar niet). Wat kan de loodgieter mij maken indien hij alsnog ontdekt dat hij de factuur stuurde naar het werkadres ipv facturatieadres? Alvast bedankt voor de antwoorden.
Met vriendelijke groet

Hilde Verjans

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Billie
Berichten: 70
Locatie: Borchtlombeek

#2 , 01 nov 2007 11:55

als jij een vorm van geschreven bewijs kan voorleggen dat je de loodgieter erop attent maakte aan jouw adres te factureren en niet aan het werkadres, ben je mijn inziens safe. Vraag eens aan de loodgieter hoe het nu juist staat met de factuur (zo denkt ie niet dat het 'uitblijven' van betaling te wijten is aan de onwil tot betalen.)

Reclame

Terug naar “Andere”