Pagina 1 van 1

GSM FAKTUUR

Geplaatst: 02 jun 2015 19:33
door LAILA
Ik ben een abonnee bij X
elke maand tussen de 13de en 14de van de maand,krijg ik een sms en mail waarin staat,hoeveel ik moet betalen.
zo ook maand april en mei.
maar deze keer is dit te lezen,beste klant,u kunt op X,be of my X app uw faktuur van april raadplegen.U hoeft deze maand niets te betalen.
ook voor de maand mei heb ik dit te lezen gekregen.
ook het saldo staat onine op nul.
vandaag krijg ik te horen,om deze maanden vandaag nog te betalen,anders komen er kosten bij.
ik belde X op om dit allemaal uit te leggen,en ze zeiden,tja,dan is er iets mis met het systeem gegaan.
de volgende keer,wanneer dit weer moest voorkomen,gelieve ons dan te bellen.
maar betalen MOET je.
wat moet ik nu hiermee?
gewoon betalen of hebben ze geen recht meer om dit op te eisen?
mvg

Re: BASE FAKTUUR

Geplaatst: 02 jun 2015 19:38
door BrechtS
Tja, u kan proberen onderhandelen hierover (minnelijke schikking treffen) maar ik weet niet of je baat hebt let een juridische procedure. Aangezien het abonnement zegt zoveel te betalen maandelijks... Ik ben geen kenner, maar allessinds: op dit forum houden ze niet van het vermelden van de namen van het desbetreffend bedrijf (dit forum kan ervoor aangeklaagd worden bij laster en eerroof) dus pas uw tekst aan.

Re: GSM FAKTUUR

Geplaatst: 02 jun 2015 20:20
door LAILA
Bedankt voor het aanpassen van de tekst,
mvg

Re: GSM FAKTUUR

Geplaatst: 17 jun 2015 21:24
door LAILA
Na veel mails en telefoons naar x,hebben zij toegegeven dat dit hun fout is en na betaling van de faktuur,zou ik 10 euro korting voor al het ongemak etc,,krijgen op mijn volgende faktuur,
betaling is dus gedaan,ik heb ze het bewijs van betaling opgestuurd.
nu drie dagen geleden,krijg ik een faktuur van x
ik had dus 19 euro verwacht(ik betaal 29 maandelijks),en wat blijkt?
het bedrag is 39 euro!
na weer veel mails en telefoons,zeggen ze,dat het een boete is van 10 euro wegens laattijdig betalen.
hoe kan dit nu?eerst geven zij mij de opdracht om niet te betalen,dan weer wel,wat ik dus gedaan heb,en nu ipv een beloofde korting,geven zij me een onterechte boete.
na weer eens mails en telefoons,allemaal op mijn kosten en tijd,zeggen ze,dat ik deze 39 euro moet betalen,en bij de volgende faktuur ik 10 euro mindering zal krijgen,
moet het dan niet 20 zijn,het eerste 10 euro tegemoetkoming en het 10 euro onterechte boete?
mvg