Online opzegbrieven opstellen - Feedback gevraagd

nathandh
Topic Starter

Online opzegbrieven opstellen - Feedback gevraagd

#1 , 14 jan 2015 18:58

Hallo,

Na zelf geconfronteerd te worden met hoe frustrerend het opzeggen van diensten soms kan zijn, heb ik een website opgericht waar je automatisch kant en klare opzegbrieven kunt opstellen, specifiek voor de dienst die je wil stopzetten. Hierna kun je hem zelf printen of meteen laten opsturen.

Op dit moment kun je al meer dan 60 verschillende diensten opzeggen.

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden en hoor graag wat er beter kan of welke diensten/abonnementen je graag op de site zou willen toevoegen.

Link: VERWIJDERD

Alvast bedankt voor jullie feedback!

Nathan
Nathan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 14 jan 2015 20:03

Link verwijderd, gezien je voor reclame de toestemming moet vragen aan de webmaster (pm dus de webmaster).

Ik heb de website eens bekeken en kan alvast zeggen dat er juridisch wel wat flaters in staan (toch strikt genomen).

Voor anderen: voor de volgende diensten kan je bij een aantal leveranciers opzeggen:
Autoverzekering
Fitness
Internet
Kansspel
Kranten & tijdschrift
GSM
Overige
Politieke partij
Televisie
Vakbond
Verzekeringen

---

Het principe lijkt me ineteressant, maar in de praktijk zijn het imho teksten waar je weinig aan hebt.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 14 jan 2015 20:21

Denk dat VDB hier ook een aantal van dergelijke opzegbrieven heeft staan

Reclame

Terug naar “Andere”