Maandelijkse factuur telenet

Chaccamacca
Topic Starter

Maandelijkse factuur telenet

#1 , 03 dec 2014 13:02

Vandaag een e-mail gekregen van telenet met daarin de som die ik moet betalen, op welke rekeningnummer te betalen en de gestructureerde mededeling en de datum waarop de rekening moet betaald worden. Mijn vraag is nu of ik een papieren factuur kan eisen die telenet mij opstuurt langs de post. Ik heb graag een papieren factuur in de hand en ik heb geen printer. De vorige maanden heeft telenet mij altijd een papieren factuur opgestuurd.
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
fieke0509
Berichten: 188

#2 , 03 dec 2014 13:11

Kan de helpdesk van Telenet je daar niet mee helpen?

Franciscus
Berichten: 38602

#3 , 03 dec 2014 13:21

U kan bellen : 015 66 66 66

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 dec 2014 14:44

als je niet betaald dan sturen ze u terug een papieren versie.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 03 dec 2014 15:45

als je niet betaald dan sturen ze u terug een papieren versie.
met kosten erbij.

Chaccamacca
Topic Starter

#6 , 03 dec 2014 16:35

Dank aan jullie voor de antwoorden.Ik kan op de site van telenet.be een duplicaat aanvragen maar telenet rekent daarvoor 5,00€ bij met de volgende factuur.Ik wens die niet te betalen en gewoon een papieren factuur te krijgen gelijk ik tot nu toe altijd gehad heb.

LeenW
Berichten: 12839

#7 , 03 dec 2014 18:06

Een papieren factuur is niet verplicht voor particulieren, ze mogen u daar dus extra administratiekosten voor aanrekenen.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#8 , 03 dec 2014 19:34

Een papieren factuur is niet verplicht voor particulieren, ze mogen u daar dus extra administratiekosten voor aanrekenen.

Neen maar wel een uitnodiging tot betalen of een leveringsnota.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Veebee
Berichten: 565

#9 , 03 dec 2014 21:46

Kan je aanpassen via mijntelenet

http://klantenservice.telenet.be/conten ... anrekening" onclick="window.open(this.href);return false;

google 5 seconden werk ...

tira00
Berichten: 929

#10 , 04 dec 2014 10:36

Had ook aangeduid dat ik een overschrijving wou.
Opeens krijg ik bericht via mail dat ik te laat was met betalen, er kwam 7 euro boete bij.
Klacht ingediend en opeens was de boete verdwenen.
Op "via mijn telenet" was de aanvraag voor een overschrijving gewoon verdwenen.
Ik denk dat ze dit zelf weg doen want ikzelf kom nooit op die pagina. Ze willen kost wat kost van die overschrijvingen af..

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#11 , 04 dec 2014 17:49

als je niet betaald dan sturen ze u terug een papieren versie.
met kosten erbij.
Zelfde prijs hier ...

Terug naar “Andere”