Beste,
Ik heb bij een transporteur een offerte aangevraagd om een zending te versturen naar Slovakije.
Heb hiervoor een offerte ontvangen van +- 350€.
De zending werd verstuurd en na een paar weken heb ik een factuur ontvangen van 1800€.
Ik heb deze factuur meteen geprotesteerd.
In de offerte stond onderaan vermeld dat ik de dag van de afhaling van de zending, de vrachtbriefnummer moest doormailen door 'reply to all' te doen op de mail van de offerte. Aangezien ik zelf op de dag van de ophaling op de baan was heb ik dit niet gedaan.
Ik begrijp dat ik hierdoor geen aanspraak kan maken op de initiële prijs van de offerte en dat ik hiervoor 'iets' extra moet bij betalen.
Maar er ligt wel een gigantisch verschil tussen de offerte van 350€ en de factuur van dik 1800€.
Ik kan moeilijk aanvaarden dat deze administratieve fout een kost van 1500€ zou opleveren.
De transporteur weigert elk gesprek en elke vorm van communicatie hieromtrent.
Deze factuur moet en zal betaald worden.
Mijn vraag nu: Kan dit zomaar? Kan ik hier tegen écht niets inbrengen en dien ik deze factuur botweg te betalen?
Graag uw advies/raad.