Pagina 1 van 1

Ontevreden over diensten van gouden gids

Geplaatst: 28 sep 2014 18:35
door Stefanie210
Oke, wat is nu juist het probleem? Dat zal ik eventjes kort uitleggen.

Ik ben in juli een contract aangegaan met de gouden gids.
Zij zouden voor mij een pagina ontwerpen die op de online gouden gids komt.

De pagina is sinds begin van deze maand online gegaan en ik moet zeggen
dat ik uiterst ontevreden ben over de dienst. Ik had 2 vanaf halfweg augustus
zitten aanporren om de website eerder te zien om te kijken wat het zou geven
maar dat bleef ook maar duren ...
De pagina dat ze gereserveerd hebben heeft totaal niets te maken met mijn
bedrijfje (http://uwpersoonlijkecoach.be/nl?WT.mc_id=dp_website" onclick="window.open(this.href);return false;)
Mijn bedrijfsnaam is namelijk maternity concierge!!

Daarnaast heb ik haar intussen verschillende malen opgebeld met de mededeling
dat ze de tekst en de afbeeldingen moet aanpassen met deze op mijn website.
Dit is intussen 2 weken geleden en dit is nog steeds niet gebeurd.

Ik heb gelezen om de bestelorder dat ik er zeker voor een jaar aan vasthang en
pas dan kan ik maandelijks opzeggen. Ze had mij nochtans duidelijk gezegd
dat ik na 3 maand kon opzeggen als ik niet tevreden was van de service.

Ik heb geen enkel idee wat ik hiermee kan aanvangen. Ik ben echt niet tevreden
en het kost mij toch wel 45 euro elke maand en ik zou dat geld veel liever aan
mijn website zelf besteden.

Iemand tips of advies hoe ik dit best kan aanpassen zonder dat ik veel brokken
moet maken want ik voel me hier echt slecht bij. Ik ben nu eenmaal iemand die
niet graag iemand de grond in boord bij wijze van spreken

:( :( :( :(