Technische controle

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

Re: Technische controle

#16 , 12 feb 2018 12:23

Laat ik het hopen Tom, want voor mij is het moment deze week weer aangebroken om me naar daar te begeven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#17 , 14 feb 2018 16:29

En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 14 feb 2018 16:38

En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"
Bij mij staat "corrosie carrosserie" !

Je kan dit zien als schade maar dit is geen schade.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#19 , 14 feb 2018 17:10

Als ze maar iets kunnen opmerken.

Ik had een sticker op de voorruit, voor de achteruitkijkspiegel, hindert het zicht?, sticker weggehaald, maar als het is zoals zij zeiden, zou ik ook de achteruitkijkspiegel moeten verwijderen, wegens hinderen van mijn zicht.

Dan het wel langdurig misbruiken van de wagen op de brug, dat ik dacht, god, dat das een rode kaart en nen hoop kosten.

De opmerking gemaakt dat ze géén drugs zullen vinden, en achteraf eentje van die twee mannen opzij gepakt, bleek dat de andere aan het leren was, en zijn examen moest gaan doen.

Toch vriendelijk van de defectjes/puntjes op de hoogte gesteld geweest door de mannen daar.

jef007
Berichten: 1679

#20 , 15 feb 2018 14:06

even terzijde ; ik ben gisteren naar de autokeuring geweest en heb een opmerking gehad over mijn ""trekhaak"" op het schouwingsbewijs
maar de trekhaak is vorige week verwijderd door de garage.
dus ze hebben dezelfde negatieve punten gewoon herhaald op het huidig schouwingsbewijs!
Geldklopperij!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 19 feb 2018 10:11

even terzijde ; ik ben gisteren naar de autokeuring geweest en heb een opmerking gehad over mijn ""trekhaak"" op het schouwingsbewijs
maar de trekhaak is vorige week verwijderd door de garage.
Heu... Waarom laat je dit zo? Je kan op het moment zelf tegen die mensen toch zeggen: "Heu, ik HEB geen trekhaak. Kan je het document corrigeren, AUB?" Ik kan me niet voorstellen dat men dan zegt dat dit niet kan. Als dit toch zo is, dan vraag je naar de leidinggevende. Als die niet toegeeft, zeg je simpelweg dat je naar de pers stapt met uw verhaal.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#22 , 19 feb 2018 10:11

En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"
En die schade is er niet? Werd je wagen daarop afgekeurd of is het enkel een opmerking?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bosprocureur
Berichten: 6853

#23 , 19 feb 2018 11:11

Wat die trekhaak betreft, wordt daar niet extra voor aangerekend om die te controleren?

Is die trekhaak wel volledig verwijderd ?

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#24 , 19 feb 2018 11:20

En ondanks mijn verhaal als zever werd afgedaan, staat het er toch weer op zeker? "Schade aan flanken"
En die schade is er niet? Werd je wagen daarop afgekeurd of is het enkel een opmerking?
Dag Tom,

Die schade is er wel, en het is enkel een opmerking.

Het ging mij er gewoon om, dat iemand mijn verhaal omtrent als onzin afdeed, soit, sommige mensen denken alles beter te weten.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#25 , 19 feb 2018 11:55

Dag Tom,

Die schade is er wel, en het is enkel een opmerking.
Wat is dan het probleem? De keuring heeft toch correct werk geleverd? Ze hebben om het keuringsbewijs genoteerd wat ze opgemerkt hebben en ook geoordeeld dat de opgemerkte schade geen reden is om de wagen af te keuren.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#26 , 19 feb 2018 12:51

Over dit zinnetje misschien over gelezen?

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#27 , 19 feb 2018 13:30

Over dit zinnetje misschien over gelezen?
Welk zinnetje?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#28 , 19 feb 2018 17:57

Dit zinnetje....

Het ging mij er gewoon om, dat iemand mijn verhaal omtrent als onzin afdeed, soit, sommige mensen denken alles beter te weten.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#29 , 20 feb 2018 09:15

Het ging mij er gewoon om, dat iemand mijn verhaal omtrent als onzin afdeed, soit, sommige mensen denken alles beter te weten.
Tja, da's eigen aan internet, hé. Al eens de commentaren op hln.be gelezen? Jammer genoeg kunnen mensen die daar commentaren schrijven, ook hier hun "mening"' komen spuien. Als je je daar moet mee bezig houden...

Best enkel naar de kern van de zaak kijken: ben je op een fatsoenlijke manier behandeld bij de keuring of niet? Ik denk dat het in dit specifieke geval netjes gebeurd is...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bald*no*locks
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#30 , 21 feb 2018 21:02


Best enkel naar de kern van de zaak kijken: ben je op een fatsoenlijke manier behandeld bij de keuring of niet? Ik denk dat het in dit specifieke geval netjes gebeurd is...
Idd. Tom, zoals ik reeds zei, ze hebben mij vriendelijk op wat puntjes gewezen :)

Terug naar “Andere”