sodexo blokeerd account door hun fout
Geplaatst: 21 aug 2014 00:21
beste,
ik ben een gehandicapte vrouw. al jaren werk ik met dienstencheques. mijn hulp komt elke dag, doet boodschappen kookt en bereid boterhamen voor de rest van de dag. nu dreig ik haar te verliezen door sodexo hun fout.
sodexo beweert dat ik cheques van iemand anders gekregen heb en ze gebruikt waarvoor ik zogezegd een brief krijg. dit kwam ik pas achter als ik cheques eind juni wou bestellen. ik bestelde cheques ter waarde van 2700 euro. normaal wanner er iets mis is stort sodexo het geld terug. na 1 maand had ik geen cheques gekregen en mijn geld ook niet. bij telefonisch gesprek kom ik te weten dat mijn account geblokeerd is omdat ik onterecht cheques heb gebruikt. als ik 170 euro betaal komt het in orde. op 16 juli heb ik het betaald maar geen cheques gekregen. 4 augustus belde ik en het werd mij gezegd dat ik geduld moet hebben. nu wilt t intrim stappen ondernemen omdat ik 81 cheques nog niet gegeven heb. op 18 augustus bel ik sodexo en deze keer blijkt tat ze meerdere rekeningen hebben en ik 170 euro op andere rekening moet storten. op 20 augustus belde mijn boekhouder en tegen hem hebben ze niets gezegd van andere rekening alleen dat we moeten stoppen met bellen en geduld hebben. ik ben ten einde raad want eind augustus krijg ik geen eten meer. zelf kan ik niet door dat ik bedlegerig ben en zelf alleen beperkt met mijn rechter arm kan bewegen.
wat kan ik in deze situatie doen.
ik ben een gehandicapte vrouw. al jaren werk ik met dienstencheques. mijn hulp komt elke dag, doet boodschappen kookt en bereid boterhamen voor de rest van de dag. nu dreig ik haar te verliezen door sodexo hun fout.
sodexo beweert dat ik cheques van iemand anders gekregen heb en ze gebruikt waarvoor ik zogezegd een brief krijg. dit kwam ik pas achter als ik cheques eind juni wou bestellen. ik bestelde cheques ter waarde van 2700 euro. normaal wanner er iets mis is stort sodexo het geld terug. na 1 maand had ik geen cheques gekregen en mijn geld ook niet. bij telefonisch gesprek kom ik te weten dat mijn account geblokeerd is omdat ik onterecht cheques heb gebruikt. als ik 170 euro betaal komt het in orde. op 16 juli heb ik het betaald maar geen cheques gekregen. 4 augustus belde ik en het werd mij gezegd dat ik geduld moet hebben. nu wilt t intrim stappen ondernemen omdat ik 81 cheques nog niet gegeven heb. op 18 augustus bel ik sodexo en deze keer blijkt tat ze meerdere rekeningen hebben en ik 170 euro op andere rekening moet storten. op 20 augustus belde mijn boekhouder en tegen hem hebben ze niets gezegd van andere rekening alleen dat we moeten stoppen met bellen en geduld hebben. ik ben ten einde raad want eind augustus krijg ik geen eten meer. zelf kan ik niet door dat ik bedlegerig ben en zelf alleen beperkt met mijn rechter arm kan bewegen.
wat kan ik in deze situatie doen.