waterverbruik.

nestea
Topic Starter
Berichten: 5

waterverbruik.

#1 , 05 aug 2014 08:25

wie heeft er hier een idee hoeveel water een gezin met 2 dagelijks verbruikt ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22316
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 05 aug 2014 09:02

Hangt ervan af hoeveel keer je de kraan opendraait.

http://www.dewatergroep.be/nl/faqs-qa/1 ... ik-ik.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Een heel klein beetje moeite had je toch wel kunnen doen om via GOOGLE even op te zoeken. Duurt nog geen 3 seconden.

ippa
Berichten: 174

#3 , 05 aug 2014 10:30

Hallo Nestea,

Ik volg dit reeds heel lang op:

* In onze eigen situatie (nu nog 2 personen) ligt het dagverbruik tussen de 165 en 200 liter leidingwater. Wij hebben geen regenwater.
* Onze dochter (ook 2 personen) heeft een dagverbruk tussen 65 en 100 liter leidingwater. Zij hebben ook gebruik van regenwater.


Ik heb ook dezelfde data voor elektriciteit en gasverbruik.

mvg,
JLD

Reclame

nestea
Topic Starter
Berichten: 5

#4 , 05 aug 2014 18:26

@Mava : dient dit forum niet om vragen te stellen misschien. Ik weet ook wel dat ik
dat kan googelen, maar ik vroeg hier aan mensen die dagelijks water gebruiken hoeveel
ze gebruiken, niet aan een googelmachine. Sorry hoor !
Wat zit jij hier dan te doen ?

nestea
Topic Starter
Berichten: 5

#5 , 05 aug 2014 18:27

@ippa : bedankt voor je antwoord. Dat vind ik heel tof. Dat verbruik hebben wij ook.

imhotep
Berichten: 55

#6 , 05 aug 2014 18:30

wij verbruiken met 2 personen 45 a 50 m³ / jaar
wc/tuin/wasmachine staan op regenwater.

mava105
Berichten: 22316
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 05 aug 2014 19:48

[quote="nestea. Ik weet ook wel dat ik
dat kan googelen,[/quote]
Waarom doe je het dan niet? Waarvoor dient GOOGLE anders. Waarschijnlijk zit je te denken dat die gasten van het JF toch niets anders te doen hebben. Dank u wel hoor.
:evil:
Persoonlijk verbruiken wij voor 2 volwassen personen 48 m³ per jaar drinkwater of 24 m³ pr persoon, of, ( om u het uitrekenen te besparen): 66 liter per dag en per volwassen persoon.
Gelijktijdig verbruiken we ook nog eens 68 liter regenwater per dag (ja mijn regenwaterpomp heeft een meter) :)
Het regenwater wordt gebruikt voor 2 Wc's, 1 wasmachine, tuin sproeien, bloemen gieten en auto wassen.

Lanox
Berichten: 3534
Juridisch actief: Nee

#8 , 05 aug 2014 23:57

@Mava : dient dit forum niet om vragen te stellen misschien.
J U R I D I S C H forum

Duidelijk genoeg?

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#9 , 06 aug 2014 00:39

@Mava : dient dit forum niet om vragen te stellen misschien.
J U R I D I S C H forum

Duidelijk genoeg?
Is hier inderdaad niet het waterforum. We drinken dan nog niet eens water, enkel champagne of iets sterkers.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

nestea
Topic Starter
Berichten: 5

#10 , 06 aug 2014 10:21

Ik vraag me af waarom dit forum eigelijk dient ? Advokaten en juristen die niets anders te
doen hebben ??? Ik stelde mijn vraag toch bij andere of niet ??
Maar ik weet nu dat ik hier niets meer hoef te vragen. Ik zal maar googelen he !

mava105
Berichten: 22316
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#11 , 06 aug 2014 10:40

Uw vraag was van NIET JURIDISCHE AARD, zo simpel kan het zijn. Een dergelijke vraag stel je op een bouwforum of zoals reeds aangehaald op een waterforum, en niet hier, zeker dan nog als we achteraf de wind van voren krijgen.

Terug naar “Andere”