hallo,
2-3 jaar geleden hadden wij ons ingeschreven in een fitness centrum. een contract van 1.5 jaar genomen. wel kon je na 3 maand indien niet tevreden opzeggen en zou je het geld zelfs moeten terugkrijgen.
Na 3 maand hebben we dit contract laten opzeggen in het fitness centrum.
de beloofde begeleiding was er niet, de resultaten ook niet en daar bovenop gingen we ook verhuizen dus konden we zoiezo niet meer gaan.
We hadden dit vriendelijk uitgelegd aan de verantwoordelijke van het centrum en dit was geen probleem voor haar.
we hebben onze inkom badge moeten inleveren en het geld van de 3 maand ging worden teruggestort.
we hebben er 2maand niets van gehoord.
dus proberen we te bellen om te vragen hoe het hier mee staat.
geen enkel manier om iemand te bereiken.
nummer gekregen in het centrum zelf maar ook hier geen reactie op.
ik zeg tegen mijn vriend het te laten voor wat het is omdat we toch drie maanden zijn geweest en het dus ook niet zo erg is als we dat geld niet terugkrijgen.
dan 8 maand later krijgen we zelf telefoon van de fitness er word ons uitgelegd dat ze problemen hebben gehad met hun systemen enzo en zien dat er nog een abo open staat op onze naam.
wij leggen uit dat dit is opgezegd geweest ondertussen 8 maand terug, dat alles is ingeleverd en dat dit in orde zou moeten zijn.
de vrouw aan de telefoon zegt dat ze het zo zal noteren en dat het dan verder in orde is.
deze week opeens deurwaarder aan de deur dat we moeten voorkomen voor niet betaald abonnement bij die fitness. een bedrag van 2X 650 euro + 2X 160 euro deurwaarder kosten.
wij hebben zelf nooit enig factuur ontvangen. we hebben alles moeten inleveren dus konden we zelfs onmogelijk nog naar het centrum gaan en nu moeten we er ineens wel voor betalen?
kan dit allemaal zomaar of heb ik geen been om op te staan en ga ik gewoon moeten betalen?