Offerte weigering

xkz7402
Topic Starter
Berichten: 1

Offerte weigering

#1 , 28 apr 2014 10:30

Enkele weken geleden heb ik een offerte aangevraagd via de website van een trappenbedrijf. De offerte was voor het leveren en plaatsen van een trap opmeting, levering en plaatsing inclusief. Na telefonisch contact hadden wij een afspraak in de toonzaal. Daar vertelde de verkoper ons dat ze een fout gemaakt had en dat ze voor opmeten leveren en plaatsen een supplement moest aanrekenen. Ook heft ze toen de karting we we verkregen hadden laten dalen omdat ik geen schrijnwerker was. Ze was van de veronderstelling dat ik schrijnwerker was, toch heb ik dit nooit moeten opgeven.

Dit weekend zouden we de trap gaan bestellen maar toen kregen we de melding dat de offerte geweigerd woordt en dat we via een schrijnwerker moeten gaan en zo de bedongen prijs bekomen.

De offerte is geldig tem 30 april en de op de aangepaste offerte is geen melding dat deze offerte de voorgaande vervangt.
in de verkoopsvoorwaarden staat vermeldt dat zodra de lasthebber de offerte tekent, deze bindend wordt.


kan ik van deze firma eisen dat ze deze trap moeten leveren volgens de opgemaakte offerte ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 28 apr 2014 11:14

Als u geen bewijs heeft dat u de offerte heeft aanvaard voordat het bedrijf ze introk niet.

Reclame

Terug naar “Andere”