Belgacomfacturen nietig verklaren?
Geplaatst: 19 nov 2013 11:30
Deze morgen las ik in de krant dat een paar duizend Belgacomklanten gedurende 6 maanden geen factuur kregen.
Dit door een computerprobleem in de boekhouding van Belgacom.
Klanten die dit controleerden op de website van Belgacom of telefoneerden, kregen telkens te zien, 'factuur betaald'.
Plots krijgen die een factuur van 6 maand ver.
Stel dat 'slimmere klanten', screenshots van de website hebben genomen, of telefoongespreken hebben opgenomen waarin ze de bevestiging die krijgen.
Nu mijn vraag, Is dat bericht via hun website of telefonisch "betaling voldaan" of " ‘U heeft geen openstaande rekeningen’ " voldoende om via de rechtbank de openstaande facturen nietig te verklaren?
http://www.vandaag.be/binnenland/140401 ... ening.html
Dit door een computerprobleem in de boekhouding van Belgacom.
Klanten die dit controleerden op de website van Belgacom of telefoneerden, kregen telkens te zien, 'factuur betaald'.
Plots krijgen die een factuur van 6 maand ver.
Stel dat 'slimmere klanten', screenshots van de website hebben genomen, of telefoongespreken hebben opgenomen waarin ze de bevestiging die krijgen.
Nu mijn vraag, Is dat bericht via hun website of telefonisch "betaling voldaan" of " ‘U heeft geen openstaande rekeningen’ " voldoende om via de rechtbank de openstaande facturen nietig te verklaren?
http://www.vandaag.be/binnenland/140401 ... ening.html