Pagina 1 van 1

Belgacomfacturen nietig verklaren?

Geplaatst: 19 nov 2013 11:30
door giserke
Deze morgen las ik in de krant dat een paar duizend Belgacomklanten gedurende 6 maanden geen factuur kregen.
Dit door een computerprobleem in de boekhouding van Belgacom.
Klanten die dit controleerden op de website van Belgacom of telefoneerden, kregen telkens te zien, 'factuur betaald'.
Plots krijgen die een factuur van 6 maand ver.
Stel dat 'slimmere klanten', screenshots van de website hebben genomen, of telefoongespreken hebben opgenomen waarin ze de bevestiging die krijgen.

Nu mijn vraag, Is dat bericht via hun website of telefonisch "betaling voldaan" of " ‘U heeft geen openstaande rekeningen’ " voldoende om via de rechtbank de openstaande facturen nietig te verklaren?

http://www.vandaag.be/binnenland/140401 ... ening.html

Re: Belgacomfacturen nietig verklaren?

Geplaatst: 19 nov 2013 12:36
door fepo89
Dit is zeker niet voldoende.

Re: Belgacomfacturen nietig verklaren?

Geplaatst: 19 nov 2013 13:56
door giserke
Omdat?

Re: Belgacomfacturen nietig verklaren?

Geplaatst: 19 nov 2013 16:31
door Oude Belg
Omdat de informatie op hun website klopt. "U hebt geen openstaande facturen" klopt, want u had enkele facturen nog niet ontvangen. De andere zijn betaald. "U hebt geen openstaande rekeningen" : klopt, dezelfde reden. Belgacom heeft diensten geleverd, en die later dan gewoonlijk verstuurd. Verjaard zijn ze echter niet.