Eindafrekening elektriciteit eneco
Geplaatst: 11 aug 2013 15:34
Eindafrekening elektriciteit eneco,
Beste Leden ik heb mijn zelfstandige activiteit stopgezet ik heb daarna een eindafrekening brief
van eneco ontvangen, waarop staat dat ik in de 400euro zal terug krijgen op mijn bankrekeningnummer
het is nu al 8maanden geleden en heb niks ontvangen ik heb ze verschillende malen gebeld
waarop ze zijden dat het er een probleem was geweest met mijn rekeningsnummer daardoor
konden ze het bedrag niet storten.
dit is de laatste mail dat ik kreeg van hun:
Beste meneer,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u verwijst naar de terugbetaling.
Bij nazicht van uw contract merkte ik dat wij uw terugbetaling al verschillende keren probeerden uit te voeren. Dit steeds op het rekeningnummer 001-*******.
Deze terugbetaling werd steeds geweigerd.
Ik heb uw terugbetaling nu geactiveerd onder het nummer 73*-*********. Wij storten het bedrag zo snel mogelijk terug.
Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Nick
Klantendienst Eneco
aantal weken verder na deze mail nog altijd niks op rekening gestort
wat moet ik nu doen ? moet ik juridische stappen ondernemen ? kan ik bij mijn gemeente hiervoor terecht ?
graag verneem Ik jullie reactie
Dank u
Beste Leden ik heb mijn zelfstandige activiteit stopgezet ik heb daarna een eindafrekening brief
van eneco ontvangen, waarop staat dat ik in de 400euro zal terug krijgen op mijn bankrekeningnummer
het is nu al 8maanden geleden en heb niks ontvangen ik heb ze verschillende malen gebeld
waarop ze zijden dat het er een probleem was geweest met mijn rekeningsnummer daardoor
konden ze het bedrag niet storten.
dit is de laatste mail dat ik kreeg van hun:
Beste meneer,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u verwijst naar de terugbetaling.
Bij nazicht van uw contract merkte ik dat wij uw terugbetaling al verschillende keren probeerden uit te voeren. Dit steeds op het rekeningnummer 001-*******.
Deze terugbetaling werd steeds geweigerd.
Ik heb uw terugbetaling nu geactiveerd onder het nummer 73*-*********. Wij storten het bedrag zo snel mogelijk terug.
Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Nick
Klantendienst Eneco
aantal weken verder na deze mail nog altijd niks op rekening gestort
wat moet ik nu doen ? moet ik juridische stappen ondernemen ? kan ik bij mijn gemeente hiervoor terecht ?
graag verneem Ik jullie reactie
Dank u