Pagina 1 van 1

Eindafrekening elektriciteit eneco

Geplaatst: 11 aug 2013 15:34
door Mena58
Eindafrekening elektriciteit eneco,

Beste Leden ik heb mijn zelfstandige activiteit stopgezet ik heb daarna een eindafrekening brief
van eneco ontvangen, waarop staat dat ik in de 400euro zal terug krijgen op mijn bankrekeningnummer
het is nu al 8maanden geleden en heb niks ontvangen ik heb ze verschillende malen gebeld
waarop ze zijden dat het er een probleem was geweest met mijn rekeningsnummer daardoor
konden ze het bedrag niet storten.


dit is de laatste mail dat ik kreeg van hun:

Beste meneer,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u verwijst naar de terugbetaling.

Bij nazicht van uw contract merkte ik dat wij uw terugbetaling al verschillende keren probeerden uit te voeren. Dit steeds op het rekeningnummer 001-*******.
Deze terugbetaling werd steeds geweigerd.

Ik heb uw terugbetaling nu geactiveerd onder het nummer 73*-*********. Wij storten het bedrag zo snel mogelijk terug.

Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Nick
Klantendienst Eneco



aantal weken verder na deze mail nog altijd niks op rekening gestort

wat moet ik nu doen ? moet ik juridische stappen ondernemen ? kan ik bij mijn gemeente hiervoor terecht ?

graag verneem Ik jullie reactie

Dank u

Re: Eindafrekening elektriciteit eneco

Geplaatst: 12 aug 2013 12:38
door mapleleiah
Maan hen AANGETEKEND aan om terug te storten. Geef hen 2 weken hiervoor.

Indien ook daar geen reactie op komt, dien dan klacht in bij de Ombudsdienst voor Energie, maar verwacht u dan wel aan een lange wachttijd. Ik heb ook een klacht lopen tegen een energiemaatschappij en dit sleept nu al maanden aan.

U bent toch zeker dat het rekeningnummer klopt? Een vergissing kan altijd gebeuren.

Lenny

Re: Eindafrekening elektriciteit eneco

Geplaatst: 12 aug 2013 19:49
door Mena58
dank voor uw reactie het rekeningnummer klopt de terugbetaling werd steeds geweigerd zeiden zij oke dat kan maar daarna heb de rekeningnummer van mijn vrouw per mail en per telefoon gegeven.
ik heb hun vandaag weer opgebeld om het nog een te vragen,
de persoon van de facturatie was aan het eten om 13.30 toen ik belde zij het meisje aan de telefoon zij ging mij terug bellen is ook niet gebeurd!!
er klopt hier toch iets!!

kan deze betaling vervallen? is dat misschien wat ze willen

Re: Eindafrekening elektriciteit eneco

Geplaatst: 12 aug 2013 20:19
door Tope
Ik ben klant bij Eneco voor gas én electriciteit op 2 adressen vanaf januari 2013.
Daar de Eneco facturatie niet echt op wieltjes loopt, zijn er al een paar fouten gebeurd.
Telkens heb ik naar hun gratis nummer - welk nutsbedrijf kan je nog bereiken op een gratis nummer??? - gebeld en onmiddellijk werd de fout rechtgezet.
Dat jij na 8 maanden nog steeds geen terugbetaling gekregen hebt, vind ik op zijn minst vreemd.