Pagina 1 van 1

belgacom

Geplaatst: 20 apr 2013 19:26
door yeluru
mijn moeder krijgt sedert een paar weken brieven van belgacom dat ze haar hebben aangesloten voor een nieuw gsm nr en internet
ze heeft zelfs een sim kaart thuis ontvangen
deze week heeft ze een factuur van internet gekregen, en dat terwijl ze geen pc heeft,
ze heeft al naar de belgacom winkel in de buurt geweest en ze zeiden haar, dat alles geanuleert is, maar ze krijgt nog brieven, dat ze het internet komen aansluiten op 2 mei
terwijl dat ze dat niet gevraagd heeft, en geen contracten heeft ondertekend
wat kan ze hier aan doen?

Re: belgacom

Geplaatst: 20 apr 2013 22:27
door Franciscus
Belgacom MOET het bewijs kunnen leveren dat zij een contract heeft afgesloten.
Hierbij wat nuttige links.
Ook de site TIK.be waarop de operatoren zelf ook actief zijn.
http://www.belgium.be/nl/nieuws/2012/ne ... comwet.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tik.be/" onclick="window.open(this.href);return false;