Onlangs heb ik 3 tickets besteld voor een k3 show, waarvan ik vandaag de tickets heb ontvangen.
Bij het openen zie ik dat de plaatsen niet naast elkaar zijn..
We gaan hiernaartoe met een kind van 6jaar dus is het echt niet mogelijk om niet samen te zitten!
Bij het bellen naar de klantendienst werd gezegd dat er bij de bestelling een melding op het scherm zou zijn gekomen die waarschuwt dat het geen aangrenzende stoelen zijn, ik heb dit helaas niet gezien, anders zou ik deze natuurlijk niet besteld hebben!
Op hun website kwam ik het volgende tegen over het herroepingsrecht:
10. Herroepingsrecht:
De overeenkomst op afstand betreffende het verstrekken van diensten voor logies, vervoer, het restaurantbedrijf en vrijetijdsbesteding waarbij de verkoper zich er bij de afsluiting van de overeenkomst toe verplicht deze diensten op een bepaalde datum of tijdens een nader genoemde periode te verstrekken, worden uitgesloten van het toepassingsveld van de Wet van 6 april 2010 (gewijzigde wet van 14 juli 1991).
Maar als gewone mens begrijp ik daar dus niks van!!
Kan ik de tickets nog terugsturen?
Iemand die meer weet over hoe ik dit kan oplossen?
Dank u!