Bestelling pack (internet , tv , telefonie)
Geplaatst: 17 jan 2013 18:03
Graag advies over volgende situatie.
Als bestaande klant van internet en telefonie zie ik dus in december volgende reclame van mijn provider.
Schenk Uzelf deze 32 inch tv als u TV en internet neemt in een pack met een gsm abonnement of vaste telefonie.
Dit aanbod is geldig voor elke nieuwe Internet- TV-klant in een pack met vaste en/of mobiele telefonie,
Bij voorwaarden staat vermeld :
Krijg een Samsung 32’’-televisie voor € 99 bij elk nieuw abonnement op Internet Comfort of Maxi en TV gecombineerd in een Pack met een gsm-abonnement en/of een vaste telefoonlijn.
Bij al klant staat vermeld :
• Ik ben al klant
Hebt u al een van de abonnementen? Integreer het in dit Pack en profiteer van al zijn voordelen. Hoe? Klik op 'Stel uw Pack samen' hierboven en volg de instructies.
Als klant beschik ik dus al jaren over een vrij contract. Geen jaarabonnement en op te zeggen binnen 7 dagen.
Half december neem ik dan contact op met de klantendienst en vraag ik of ik aan de voorwaarden voldoe om van dit aanbod te genieten. Volgens hun voldoe ik aan alle voorwaarden. Aangezien ik dus ook van webkorting kan genieten moet ik de bestelling wel online invullen. Dit mislukte en ik diende opnieuw de klantendienst te contacteren.
Deze medewerker zei dat hij dit handmatig in orde ging maken en dat ik ook van alle voordelen zou genieten inclusief webkorting. Enkel eenmalig 29 euro te betalen voor het instalatiepakket met decoder en geen andere kosten. Plots zou ik echter als bestaande klant geen aanspraak meer kunnen maken op de TV. ?
Pakket word geleverd , heb inmiddels ook brief ontvangen met volgende medeling erbij : U hebt laten weten dat U de wijziging/instalatie van Uw dienst zelf zult doen , maar toch is het om technische redenen nodig dat een technicus langskomt . Dat gebeurt gratis.
Terug contact met klantendienst die me verzekerde dat dit niet hoefde. Aangezien het niet werkte toch technieker moeten langskomen.
Nu kijk ik online naar mijn nog te factureren bedragen en merk ik oa op dat ik nog steeds niet beschik over het door mij bestelde pack. bovendien worden er ook een aantal kosten aangerekend van oa technieker en levering van pack enz... Goed voor meer dan 50 euro.
Wederom contact opgenomen met klantendienst die dit zal omzetten naar gevraagde pack , mits betaling van extra kosten (weeral). Heb dus gezegd dat ik hiermee niet akkoord ga aangezien ik pakket besteld had zonder extra kosten enkel 29 euro voor doe het zelf pakket.
Uiteindelijk betaal ik nu extra kosten voor een pakket dat ik tot op heden nog niet heb. En heb ik dit genomen inclusief TV omdat ik volgens hun aan voorwaarden voldeed. Het is duidelijk dat men klanten misleid en hun eigen voorwaarden aanpast zonder dat deze ergens vermeld worden.
Wat kan ik doen tegen deze misleidende praktijken ?
mvg
Als bestaande klant van internet en telefonie zie ik dus in december volgende reclame van mijn provider.
Schenk Uzelf deze 32 inch tv als u TV en internet neemt in een pack met een gsm abonnement of vaste telefonie.
Dit aanbod is geldig voor elke nieuwe Internet- TV-klant in een pack met vaste en/of mobiele telefonie,
Bij voorwaarden staat vermeld :
Krijg een Samsung 32’’-televisie voor € 99 bij elk nieuw abonnement op Internet Comfort of Maxi en TV gecombineerd in een Pack met een gsm-abonnement en/of een vaste telefoonlijn.
Bij al klant staat vermeld :
• Ik ben al klant
Hebt u al een van de abonnementen? Integreer het in dit Pack en profiteer van al zijn voordelen. Hoe? Klik op 'Stel uw Pack samen' hierboven en volg de instructies.
Als klant beschik ik dus al jaren over een vrij contract. Geen jaarabonnement en op te zeggen binnen 7 dagen.
Half december neem ik dan contact op met de klantendienst en vraag ik of ik aan de voorwaarden voldoe om van dit aanbod te genieten. Volgens hun voldoe ik aan alle voorwaarden. Aangezien ik dus ook van webkorting kan genieten moet ik de bestelling wel online invullen. Dit mislukte en ik diende opnieuw de klantendienst te contacteren.
Deze medewerker zei dat hij dit handmatig in orde ging maken en dat ik ook van alle voordelen zou genieten inclusief webkorting. Enkel eenmalig 29 euro te betalen voor het instalatiepakket met decoder en geen andere kosten. Plots zou ik echter als bestaande klant geen aanspraak meer kunnen maken op de TV. ?
Pakket word geleverd , heb inmiddels ook brief ontvangen met volgende medeling erbij : U hebt laten weten dat U de wijziging/instalatie van Uw dienst zelf zult doen , maar toch is het om technische redenen nodig dat een technicus langskomt . Dat gebeurt gratis.
Terug contact met klantendienst die me verzekerde dat dit niet hoefde. Aangezien het niet werkte toch technieker moeten langskomen.
Nu kijk ik online naar mijn nog te factureren bedragen en merk ik oa op dat ik nog steeds niet beschik over het door mij bestelde pack. bovendien worden er ook een aantal kosten aangerekend van oa technieker en levering van pack enz... Goed voor meer dan 50 euro.
Wederom contact opgenomen met klantendienst die dit zal omzetten naar gevraagde pack , mits betaling van extra kosten (weeral). Heb dus gezegd dat ik hiermee niet akkoord ga aangezien ik pakket besteld had zonder extra kosten enkel 29 euro voor doe het zelf pakket.
Uiteindelijk betaal ik nu extra kosten voor een pakket dat ik tot op heden nog niet heb. En heb ik dit genomen inclusief TV omdat ik volgens hun aan voorwaarden voldeed. Het is duidelijk dat men klanten misleid en hun eigen voorwaarden aanpast zonder dat deze ergens vermeld worden.
Wat kan ik doen tegen deze misleidende praktijken ?
mvg