Beste,
ik zit met een vervelend probleem.
Mijn dochter (bijna 10) schreef mijn andere dochter (anderhalf) een paar maanden terug in voor een auditie bij een castingbureau.
Mijn kleinste dochter werd zogezegd "geselecteerd" en ik kreeg daar een mail van.Voor mij een verrassing.Aangezien het ook een bureau betrof ergens in Nederland, negeerde ik alles en las ook niks van al de rest; zoveel tijd heb ik dus ook niet en ik dacht eigenlijk niet dat het bittere ernst was.
Ik maakte me w?l boos op mijn oudste dochter, maar verder niks; hoe kun je je trouwens ook druk maken als een kind van 10 de kleine letterkes in een contract niet leest?
Een tijdje later kreeg ik opnieuw een dreigende mail met de melding dat ik een factuur zou krijgen van 50 euro om hun kosten te dekken die ze hadden moeten maken omdat ik de afspraak geannuleerd had, heb.
Dit lijkt me w?l straf!
Maar ze imponeren me hier wel enorm mee en dat zal uiteraard ook hun bedoeling zijn.
Een paar weken nadien kreeg ik idd een factuur van een incassobureau.
Wat moet ik doen?
Wat zijn mijn rechten?
Mijn dochter vulde online w?l in dat ze minderjarig was, maar dat ze mijn toestemming gekregen had (wat uiteraard niet zo was).
Nu; als ik hen betaal, ben ik ervan af, maar 't gaat wel tegen mijn principes in.In feite kan iedereen jou dat toch lappen?Stel dat een oppas 's avonds prutst aan je pc, dan kan zijn ook van die zaken doen, toch?
Graag een antwoordje terug alstublieft,
groetjes,
Linda Dezitter