slechte herstelling word gefactureerd

tommeke01
Topic Starter
Berichten: 1

slechte herstelling word gefactureerd

#1 , 13 okt 2012 09:26

vorige winter had ik problemen met mijn combiketel die niet goed werkte.
Ik heb hiervoor een erkende hersteller laten komen die devolgende stappen nam

1e bezoek:
twee herstellers kwamen om te kijken wat er mis was en de volgens hen nodige stukken te bestellen -> twee keer de manuren gefactureerd waar maar 1 man nodig was gezien enkel 1 technieker effectief was aan het inspecteren wat er mis zou kunnen zijn.

2e bezoek:
Hersteller vervangde een aantal sensoren -> probleem niet opgelost maar wel factuur van de manuren en de onderdelen ontvangen

3e bezoek:
na het bedrijf nogmaals te hebben gecontacteerd met de melding dat de hestelling geen resultaat had opgeleverd.
de technieker melde dat de schouw weinig trek had. De hersteller en verplaatste een sensor van zijn positie. achteraf heb ik vernomen dat deze sensor dient om de warme lucht te meten en dat het verplaatsen van deze sensor gevaarlijk kan zijn voor zowel de ketel als CO vergiftiging ed..

Nu werkt de ketel nog steeds niet naar behoren, wel iets beter door de verplaatsing van de sensor.
En toch krijg ik hiervoor een factuur. Na talloze keren mails te hebben verstuurd heb ik een kunnen laten wegvallen maar er wordt mij hiervoor nog steeds 198.75€ voor gevraagd.
Ik zie dit als een factuur voor NIET bewezen diensten.

Moet ik zoiets nu betalen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3040
Locatie: st-niklaas

#2 , 15 okt 2012 23:11

factuur aangetekend betwisten en eisen dat men als nog de herstelling juist doet binnen de 14 dagen

Reclame

Terug naar “Andere”