Ik ga hier even het verhaal neerzetten eerst, want ik weet niet goed waar ik het anders moet plaatsen...
Ik zal alvast beginnen bij het begin:
Wij hebben een garage in Oost Vlaanderen en werken reeds 5 jaar samen met een incassobureau in Sint Amandsberg (Gent), namelijk M.O.F. - Maatschappij voor opvolging van facturen -
Nu hebben deze de voorbije jaren reeds enkele zaken opgelost voor ons, nu hoe gaat dit in zijn werk: Zij nemen contact op met de klant die zijn achterstallige facturen bij ons niet betaald heeft en proberen via hun bureau ons geld terug te krijgen. Dus ze vragen de klant om het geld door te storten naar hun rekening en dan storten ze dit door naar onze rekening, waarvan ze een commissie aanrekenen.
Reeds jaren is dit verlopen zonder enige opmerking.
Enige tijd geleden kregen we bericht dat ze veranderd waren van adres.
Nu sinds december waren ze bezig aan een klant voor ons.
Sinds enkele weken heeft de klant contact opgenomen met ons dat hij zijn verschuldigde bedrag aan het bureau heeft overgeschreven en vraagt hij een bewijs aan ons dat hij effectief betaald heeft.
Wij willen contact opnemen met M.O.F. maar geen reactie, niet op telefoonnummers, schrijven, fax, etc...
Ook kwam er een vertegenwoordigster bij ons en deze haar telefoonnummer is afgesloten sinds gisteren. Daarvoor belde het nog en nu krijgen we te horen dat het nummer niet meer in gebruik is.
Deze firma is ineens van de aardbol verdwenen? Samen met het verschuldigde geld dat zij aan ons moesten?

Kan er iemand raad geven wat we nu moeten doen?
Ik noteer hier alvast de gegevens die ik heb van het bedrijf:
Vorige adres:
M.O.F. (maatschappij voor opvolging van facturen)
Vertegenwoordigster: Annie Van Geystelen
Achterstraat 9
9040 ST Amandsberg
Tel: 09/238.46.15
Fax: 09/238.46.17
GSM: 0477/47 96 68 (dit is het nummer dat afgesloten is).
Huidige adres ( dat ze ons doorgestuurd hebben):
M.O.F. bvba, HR Gent 179.433, ondernemingsnumer: nr. 0456.439.141
Postbus 58 - 9070 Heusden
Tel 09/238.46.15
Fax: 09/238.46.17
Dexia: 068-2122292-56
Indien jullie nog iets wensen van gegevens ofzo vraag maar gerust!
Alvast bedankt voor jullie moeite!!
Met vriendelijke groeten