Situatie is als volgt:begin maart was er in een gekende kledingzaak/keten een promotie van een 'nieuw' kledingmerk die in Belgie recent op de markt gekomen is.De promotie was 2+1 gratis,goedkoopste artikel was gratis.Ik naar de winkel en 3t-shirts gekocht,aan 35€ per stuk,wat er op neer komt dat ik 70€ betaald heb voor 3 shirts.Door het slechte weer shirts nog niet veel kunnen aandoen,behalve de laatste weken.En daarbij viel het me op dat er bij alle 3 de shirts het etiket van de wasvoorschriften een knipje was gegeven,met een schaar. En ik weet dat dit het teken is dat ze gebruiken als er defaults aan kleding is....
En idd,aan alle 3 de shirts waren er kleine foutjes,gaande van uitgelopen verf,of print niet oke!!!
Ik gebeld naar hoofdkantoor van de winkel en daar iemand van de dienst aankoop aan de lijn gehad,en die bevestigde me dat er idd problemen geweest zijn met dit merk,maar dat normaal gezien alles gecontroleerd is geweest en dat deze shirts dus toevallig in de rekken zijn gekomen.De dame excuseerde zich ruim en stelde me voor om de 3shirts terug te betalen(als compensatie)Ik naar de winkel dus ff later waar ik mijn verhaal nog es deed naar de verkoopster en die belde op haar beurt nog es naar het hoofdkantoor die dus bevestigde dat ik de 3shirts terugbetaald mocht krijgen!
Nu komt het,terwijl de verkoopster aan de telefoon was ben ik es gaan neuzen in de kleding van dit merk dat op dit ogenblik in de rekken hangt en nu loopt deze actie van 2+1 gratis ook weer!En wat bleek?In alle kledij was er in het etiket een knipje gegeven ,en was het dus weer kleding met fouten die in de rekken hing!!!!!!Toen ik dit zei tegen de verkoopster,knikte ze 'verlegen' en knikte ze dat ze het wist!!!
Kan dit zomaar???Bewust kledij met fouten in de winkelrekken verkopen???