Waar sleutel nieuw slot geplaatst door deurwaarder ophalen?

dennis2000
Topic Starter

Waar sleutel nieuw slot geplaatst door deurwaarder ophalen?

#1 , 15 mar 2012 18:53

deleted
Laatst gewijzigd door dennis2000 op 15 apr 2012 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 mar 2012 19:10

Normaal bij de politie in het hoofdbureau van de zone.
In Antwerpen in de afdeling.
Wettelijk krijgt enkel diegene wiens naam op het exploot staat krijgt de sleutel mee.

dennis2000
Topic Starter

#3 , 15 mar 2012 19:22

deleted
Laatst gewijzigd door dennis2000 op 15 apr 2012 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

mava105

#4 , 15 mar 2012 20:04

Gewoonlijk plakt deurwaarder een briefje op de deur met vermelding van het adres van het politiekantoor waar de sleutel kan worden opgehaald. Hiervoor wordt niets aangerekend door de politie, maar er zal wel een bedragje van de slotenmakerskosten op de deurwaarder zijn rekening staan :(

Franciscus

#5 , 15 mar 2012 20:23

In Antwerpen een knalrode fluo sticker dacht ik.

vtec

#6 , 15 mar 2012 23:03

In een recent geval van uitdrijving (JAN-2012) kreeg ik vooraf een Word-document doorgemaild van het kantoor van de deurwaarder waarop ik naast info over de indeling van het huis (situering meterkasten voor opname tellerstanden etc.), # vragen over het "karakter" van de huurder en eventuele aanwezigheid van huisdieren enz. ook moest aangeven waar ik de sleutel wou afhalen.

De dag van de uitdrijving kreeg ik in de vroege namiddag telefoon van mijn advocaat dat de uitdrijving gebeurd was en dat ik de sleutels zoals afgesproken kon afhalen op het kantoor van de deurwaarder. Telefoontje gepleegd en ik kon (ruim buiten de normale kantooruren want ik heb geen 9-5 job) de sleutels en het verslag van de deurwaarder oppikken. Vervolgens kon ik na een lange werkdag de ellende van een ander beginnen opkuisen.

Franciscus

#7 , 17 mar 2012 18:39

Voor een uitdrijving 'op straat zetten' ben je als eigenaar de belanghebbende partij en lijkt het me logisch dat u rechtstreeks via de deurwaarder de sleutel krijgt.

Terug naar “Andere”