Dubbel afbetalingsplan

Bijtje
Topic Starter

Dubbel afbetalingsplan

#1 , 10 nov 2010 08:04

Mijn vriend heeft twee jaar geleden een wagen gekocht en zijn exvriendin heeft zich toen voor de volldige som borg gesteld.
Deze wagen hebben wij vrijwillig door de bank laten verkopen om verschillende redenen. De exvriendin van mijn vriend heeft via advocaten een papier laten opstellen dat alle sommen die bij haar werden ingehouden, moeten terugbetaald worden binnen een bepaalde tijd door mijn vriend. Dit heeft hij ook moeten ondertekenen.

Normaal had hij ook geen problemen verwacht en de bank heeft ons beloofd dat we voor het openstaande saldo een afbetalingsplan zouden krijgen, maar nu blijkt dat ze (tegen alle afspraken in) ook een afbatlingsplan aan de ex van mijn vriend gaan sturen.

Het probleem is dus, dat hij dan ipv 350 euro, ineens 700 euro moet betalen, doordat hij meteen alles terug moet storten wat zijn ex betaald heeft.
Maar die 350 euro extra hebben wij niet.

Hoe kunnen wij dit oplossen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 nov 2010 13:03

Terug bank contacteren.

Bijtje
Topic Starter

#3 , 11 nov 2010 08:21

Terug bank contacteren.
is allemaal gebeurd he, anders zaten we hier nu niet

Reclame

Terug naar “Andere”