Pagina 1 van 1

Opgelicht door online shopping X

Geplaatst: 04 okt 2010 11:09
door elke007
Hallo,


Onlangs kocht ik op de site van X [geen namen bedrijven of personen: Vandebos] een handtas. Ik betaalde hem direct met Visa, omdat ik vaker dingen online koop en nog nooit problemen gehad heb hiermee.

Nu staat op hun site dat ze binnen de 3weken zeker leveren en op elke mail antwoorden binnen de 24h. Ik heb reeds 7 mails gestuurd maar nog steeds geen antwoord en erger nog, nog steeds geen packet op mijn drempel.

Ik kan de mensen daar totaal niet bereiken. Hoe kan ik mijn geld terug vorderen? Wat kan ik tegen hen doen zodat ik mijn geld terug zie of mijn order alsnog ontvang?

mvg
Elke

Re: Opgelicht door online shopping X

Geplaatst: 04 okt 2010 15:26
door Drone
visa op de hoogte stellen van u probleem en vragen om de betaling te blokeren.

Re: Opgelicht door online shopping X

Geplaatst: 04 okt 2010 17:28
door Gebruiker34
Hallo,


Onlangs kocht ik op de site van X [geen namen bedrijven of personen: Vandebos] een handtas. Ik betaalde hem direct met Visa, omdat ik vaker dingen online koop en nog nooit problemen gehad heb hiermee.

Nu staat op hun site dat ze binnen de 3weken zeker leveren en op elke mail antwoorden binnen de 24h. Ik heb reeds 7 mails gestuurd maar nog steeds geen antwoord en erger nog, nog steeds geen packet op mijn drempel.

Ik kan de mensen daar totaal niet bereiken. Hoe kan ik mijn geld terug vorderen? Wat kan ik tegen hen doen zodat ik mijn geld terug zie of mijn order alsnog ontvang?

mvg
Elke
Zie: Gids voor internetgebruikers 2008 – Wat moet ik doen als ik vooraf betaalde met mijn kredietkaart en de verkoper de overeenkomst niet nakomt?( blz. 187)
http://int.search.belgium.be/searchserv ... edietkaart" onclick="window.open(this.href);return false;