Opgelicht door online shopping X

elke007
Topic Starter

Opgelicht door online shopping X

#1 , 04 okt 2010 11:09

Hallo,

Onlangs kocht ik op de site van X [geen namen bedrijven of personen: Vandebos] een handtas. Ik betaalde hem direct met Visa, omdat ik vaker dingen online koop en nog nooit problemen gehad heb hiermee.

Nu staat op hun site dat ze binnen de 3weken zeker leveren en op elke mail antwoorden binnen de 24h. Ik heb reeds 7 mails gestuurd maar nog steeds geen antwoord en erger nog, nog steeds geen packet op mijn drempel.

Ik kan de mensen daar totaal niet bereiken. Hoe kan ik mijn geld terug vorderen? Wat kan ik tegen hen doen zodat ik mijn geld terug zie of mijn order alsnog ontvang?

mvg
Elke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 04 okt 2010 15:26

visa op de hoogte stellen van u probleem en vragen om de betaling te blokeren.

Gebruiker34

#3 , 04 okt 2010 17:28

Hallo,

Onlangs kocht ik op de site van X [geen namen bedrijven of personen: Vandebos] een handtas. Ik betaalde hem direct met Visa, omdat ik vaker dingen online koop en nog nooit problemen gehad heb hiermee.

Nu staat op hun site dat ze binnen de 3weken zeker leveren en op elke mail antwoorden binnen de 24h. Ik heb reeds 7 mails gestuurd maar nog steeds geen antwoord en erger nog, nog steeds geen packet op mijn drempel.

Ik kan de mensen daar totaal niet bereiken. Hoe kan ik mijn geld terug vorderen? Wat kan ik tegen hen doen zodat ik mijn geld terug zie of mijn order alsnog ontvang?

mvg
Elke
Zie: Gids voor internetgebruikers 2008 – Wat moet ik doen als ik vooraf betaalde met mijn kredietkaart en de verkoper de overeenkomst niet nakomt?( blz. 187)
http://int.search.belgium.be/searchserv ... edietkaart" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Andere”