Sherpa ticket niet geleverd wel betaald
Geplaatst: 07 sep 2010 20:16
hallo,
Ik heb in juli een ticket online besteld bij sherpa, betaald met visa.
Na het invullen van de gegevens en visakaartnummer, kwam er een onleesbare foutmelding op het scherm.
Normaal moest er daarna een afdrukbaar ticket komen, maar dit kwam niet.
Dit heb ik toen direkt per telefoon gemeld aan Sherpa.
Achteraf bleek wel het bedrag van het ticket door sherpa van mijn visakaart gehaald te zijn.
Dit heb ik ook gemeld aan Sherpa, aan de telefoon bevestigen zij dat het ticket niet verzonden is, maar dat ze het bedrag niet kunnen teruggeven.
Op mails antwoordt Sherpa niet, op 17 augustus heb ik een aangetekende ingebrekestelling gestuurd waarop ook geen antwoord komt.
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen en indien nodig, welke rechtbank is hiervoor bevoegd?
mvg
pol
Ik heb in juli een ticket online besteld bij sherpa, betaald met visa.
Na het invullen van de gegevens en visakaartnummer, kwam er een onleesbare foutmelding op het scherm.
Normaal moest er daarna een afdrukbaar ticket komen, maar dit kwam niet.
Dit heb ik toen direkt per telefoon gemeld aan Sherpa.
Achteraf bleek wel het bedrag van het ticket door sherpa van mijn visakaart gehaald te zijn.
Dit heb ik ook gemeld aan Sherpa, aan de telefoon bevestigen zij dat het ticket niet verzonden is, maar dat ze het bedrag niet kunnen teruggeven.
Op mails antwoordt Sherpa niet, op 17 augustus heb ik een aangetekende ingebrekestelling gestuurd waarop ook geen antwoord komt.
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen en indien nodig, welke rechtbank is hiervoor bevoegd?
mvg
pol