Geheim nummer bij Telenet

blueeyes
Topic Starter

Geheim nummer bij Telenet

#1 , 10 aug 2010 10:03

Wij hebben een geheim nummer bij Telenet. Juist vanmorgen om 10 voor 8 werd ik gebeld door een meneer van het Telefoonboek om de gegevens van ons te controleren en met de vraag of dit een geheim nummer was. Welk gedeelte van geheim heb ik niet begrepen. Worden die gegevens toch doorgestuurd van die mensen hebben een geheim nummer of zo.
Heb Telenet om opheldering gevraagd maar natuurlijk nog niets vernomen. Wie weet hier iets van

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 aug 2010 10:12

Heb je tekst en uitleg gevraagd aan de persoon die je heeft opgebeld?

Misschien was het enkel een steekproef en, hoewel het een verschrikkelijk inefficiënte methode is, heeft men in het wilde weg mogelijke telefoonnummers ingetikt. Geen enkele geheimhouding is hier tegen bestand.

blueeyes
Topic Starter

#3 , 10 aug 2010 11:09

Nee heb alleen algemeen geantwoord en geen bevestiging van adres e.d. gegeven het was voor 8 uur en net uit de slaap. Heb wel uitleg gevraagd bij Telenet via webformulier

Reclame

Lanox

#4 , 10 aug 2010 11:18

Zie mijn vorige post. Hoe denk/verwacht je dat telenet je kan/gaat helpen?

Franciscus

#5 , 12 aug 2010 20:40

mijnheer van 'het telefoonboek''' ...heeft die gezegd van welk??

Witte gids - gouden gids - Belgacom ...

FrankV

#6 , 12 aug 2010 22:49

Wij hebben een geheim nummer bij Telenet. Juist vanmorgen om 10 voor 8 werd ik gebeld door een meneer van het Telefoonboek om de gegevens van ons te controleren en met de vraag of dit een geheim nummer was. Welk gedeelte van geheim heb ik niet begrepen. Worden die gegevens toch doorgestuurd van die mensen hebben een geheim nummer of zo.
Heb Telenet om opheldering gevraagd maar natuurlijk nog niets vernomen. Wie weet hier iets van
Wie belt er nu in hemelsnaam om 10 voor 8 's morgens ?
"Bel thuis niemand op voor negen uur 's morgens, en in het weekend niet voor twaalf uur..."
uit : Inez van Eijk, Etiquette, Over moderne omgangsvormen, p. 361

Misschien was het de minnaar van je partner...
en gebruikte hij een gecodeerde boodschap... :D
Het verstand is een betere koppelaarster dan dwaze bronst
( Arthur Schopenhauer )

Vandebos

#7 , 12 aug 2010 22:57

Listing opvragen bij Telenet van de binnengekomen gesprekken op die dag. Kost je wel wat maar is mogelijk.

blueeyes
Topic Starter

#8 , 13 aug 2010 15:45

Heb eindelijk Telenet aan de lijn gehad was een foutje van henzelf ze gaan het nu uitzoeken en indien nodig krijgen we een ander ditmaal nog geheimer nummer :lol:
Owww wat jammer van die andere spannende verhalen hoewel dat 10 voor 8 verhaal stinkt volgens mij echt geen enkel callcenter krijg je zo gek om dan al open te zijn. Het was de witte gids.

Terug naar “Andere”