Beiden......maar vooral geirriteerd door manke werkwijze van De Post!Rechten tov de post of tov de verkoper?
Ik heb mijn leverancier reeds verwittigd en ik ben er zeker van dat hij de zending opnieuw zal versturen. Ik ben er tenslotte sedert verschillende jaren een zeer goede klant.Of de goederen opnieuw toezenden. Heb dit eens aan de hand gehad met een online boekenwinkel.
dit kan, ja. Aangezien dit zo in de voorwaarden van de post staat. Men kan bij de post ook voor verzekerde zendingen kiezen, maar dit is een stuk duurder en doen maar weinig bedrijven.Ik heb mijn leverancier reeds verwittigd en ik ben er zeker van dat hij de zending opnieuw zal versturen. Ik ben er tenslotte sedert verschillende jaren een zeer goede klant.Of de goederen opnieuw toezenden. Heb dit eens aan de hand gehad met een online boekenwinkel.
Maar de vraag die ik me stel is nu of het geoorloofd is dat de officiële post zomaar waardevolle pakketten buiten op de dorpel achterlaat. De private koerierdiensten doen dit NOOIT.........
Ze hebben het voor de deur gezet, maar het is verdwenen. Bij afwezigheid moeten ze normaal gezien een bericht achterlaten, niet de goederen! Ook al voorgehad dat mijn pakket in het midden van de straat lag, weggewaaid door de wind.wij hebben het zelfs al gehad dat we niet thuis zijn, de post zelf aftekend en het voor de deur zet.
Jammer voor hen, hebben zij het pakket moeten vergoeden.
Privébedrijven doen dit nooit. Wij hebben een tweede leveringsadres, en dat wordt daar perfect afgeleverd.
niet noodzakelijk . Wij hebben hier al post gekregen waar expliciet op stond dat de postbode het mocht afleveren aan de voordeur. Ik vermoed dat dit NOG een specialer (goedkoper?) tarief is.Ze hebben het voor de deur gezet, maar het is verdwenen. Bij afwezigheid moeten ze normaal gezien een bericht achterlaten, niet de goederen!wij hebben het zelfs al gehad dat we niet thuis zijn, de post zelf aftekend en het voor de deur zet.
Jammer voor hen, hebben zij het pakket moeten vergoeden.
Privébedrijven doen dit nooit. Wij hebben een tweede leveringsadres, en dat wordt daar perfect afgeleverd.
Als het pak niet is aangekomen dan kan u vragen om het artikel opnieuw op te sturen!Ik plaatste een bestelling via internet. Het is een firma waar ik geregeld bestel en die 100 percent betrouwbaar is.
De laatste levering is echter verdwenen. Tijdens mijn afwezigheid werd het pakket -met een waarde van 200 EUR- door De Post zonder meer naast mijn brievenbus achtergelaten (buur heeft dat gezien). Bij thuiskomst was er echter geen spoor meer te bekennen van dat pakket. Vorige keer toen ik afwezig was hebben ze een briefje in de brievenbus achtergelaten met de boodschap dat ik de zending in een nabijgelegen postpunt kon afhalen. Dit keer dus niet.
Wat zijn mijn rechten? Ik heb de produkten wel al betaald bij bestelling.