kontrakt opzeggen

tsmet
Topic Starter
Berichten: 7

kontrakt opzeggen

#1 , 17 jun 2010 18:39

Hallo,

Ik heb een vraag ivm een kontrakt van een leasing alarmcentrale,vorig jaar ben ik gescheiden en heb al 8 jaar op men prive woning een alarm staan op naam van mijn firma er is toen kontakt genomen met firma voor opzeg die zouden een vertegenwoordiger sturen voor het bespreken van stopzetting kontrakt,nu die heeft pas vorige maand langs geweest met melding dat het kontrakt met 4 jaar verlengd moet worden en 1jaar voor einde het kontrakt pas opgezegd kan worden mits men ex-vrouw in de woning blijft wonen zou er wel een goedkoper kontrakt opgesteld worden op haar naam (op 4jaar zou dit een 4000euro zijn).Maar men zegt dat men dit niet kan annuleren.
In het kontrakt staat dat bij installatie pas na 4jaar opgezegd kan worden en dit automatisch verlengd zal worden met dezelfde periode.
Er is navraag gedaan of er nog geen goedkoper kontrakt is bv zonder meldkamer maar dit kon volgens hem niet!
In het kontrakt staat ook nergens vermeld welk type kontrakt het is enkel de maandprijs van 129euro,tijdens het gesprek heeft hij het ander voorstel op een kladbladje geschreven van de nieuwe voorwaarden heb ook op de website gekeken maar daar staat ook niets op van prijzen en kontrakten,dit is toch allemaal een beetje bizar.

Nu mijn vraag is zou er toch een mogelijkheid zijn om dit kontrakt toch stop te zetten of een kortere periode dan 4jaar een nieuw kontrakt te tekenen.

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 jun 2010 08:31

Kan je het contract even uploaden op http://www.rapidshare.com" onclick="window.open(this.href);return false; aub?

Franciscus
Berichten: 38728

#3 , 16 aug 2010 20:51

bij ons 2 gebouwen iets van een € 400 + onderhoud €120 per jaar.

Reclame

tsmet
Topic Starter
Berichten: 7

#4 , 16 aug 2010 20:53

alvast bedankt voor de reactie,onderhandeling met vertegenwoordiger goed verlopen nieuw kontrakt verkregen 37€/maand opzeg na 4jaar
Thanks!!!

Terug naar “Andere”