Mobistar einde contract

Lilacx
Topic Starter

Mobistar einde contract

#1 , 19 apr 2010 11:16

Hallo iedereen,

Gezien ik heel weinig bel met mijn gsm en maandelijk vrij veel moet betalen om uiteindelijk maar belwaarde op te sparen heb ik ondertussen bijna 3 maand geleden mijn abonnement stop gezet. De opzegging van mijn contract kon maandelijks gebeuren gezien ik reeds geruime tijd klant ben en niet langer aan zo'n 15 maanden contract vastzit.

De opzegging is aangetekend gebeurt met afleveringsbevestiging. Toen ik enkele weken alsnog een factuur kreeg zeiden ze mij dat ik net een dag te laat was om het contract te eindigen en ik nog één maand moest afwachten.

De volgende maand had ik iemand anders aan de lijn gezien ik opnieuw een factuur ontvangen had en nog steeds een bericht van stopzetting. Die vertelde mij dat de brief per ongeluk zonder gevolg geklasseerd was en dat dit binnen de 3 dagen in orde zou zijn.

Vandaag (10 dagen later) heb ik opnieuw gebeld en zit mijn dossier bij de dienst facturatie, moet ik opnieuw een maand bijbetalen en zal mijn dossierke binnen een 10-tal dagen in orde zijn.

Kan dit zomaar? Moet ik nog mijn facturen betalen of zal ik opdraaien voor de administratieve kosten als ik deze niet betaal? En tenslotte: kan ik nog iets anders doen dan telkens naar een andere medewerker te bellen en weer het volledige verhaal vertellen? Momenteel wordt het steeds moeilijker om nog op een rustige manier alles uit te leggen zonder de persoon aan de andere de huid vol te schelden en eigenlijk te laten oprdraaien voor een fout van het systeem. Ik begrijp dat die mensen niet persoonlijk aansprakelijk zijn maar nu wordt het me toch echt teveel.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding