Met GSM op het internet - Te hoge factuur'.

FEYZA
Topic Starter

Met GSM op het internet - Te hoge factuur'.

#1 , 31 mar 2010 19:55

Geachte

ik ben een klant bij B.. en zou graag informatie inwinnen ik had eerst bij B gevraagd voor mobile wap en had surf 1 geactiveerd en had ik een factuur betaald maar vond niet interessant en wou overschakelen naar surf 2 waarvan voor 10 m voor 5 euro maar de operator zou me direct activeren moest mijn gsm even uit en aanzetten dus ben ik aan het surfen en opeens krijg ik een hoge factuur waarvan voor internet van excl 289 ik vond het belachelijk en ben inderdaad naar klantendienst gebeld en waarschijnlijk hebben ze echter niet geactiveerd en ze zeiden dat ik moest contract afsluiten maar was ik niet op hoogte toen dat ik wou surf 2 overschakelen via telefoon ze hebben niks daarvoor gezegd heb een meiltje gestuurd maar kreeg geen antwoord en ook naar ombudsdienst voor gsm ok geen antwoord daarvan wat moet ik nu doen ????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 31 mar 2010 20:01

De ombudsdienst aangetekend aanschrijven met geheel uw verhaal inclusief kopieën van alle feiten die u heeft en vragen om bemiddeling.

FEYZA
Topic Starter

#3 , 01 apr 2010 10:06

is het met kosten voor ombudsdienst

Reclame

Vandebos

#4 , 01 apr 2010 12:20

Bij mijn weten is de ombudsdienst voor telecommunicatie gratis.

Terug naar “Andere”