Begin deze week heb ik een aangetekende brief ontvangen van de fitness club waar ik lid ben, waarin instaat dat "Door uw ongewenst gedrag en negatieve uitingen hebben wij, H.C. België, beslist om uw contract te ontbinden op 26/1/2010. Vanaf 26/1/2010 heeft u bijgevolg geen lopende overeenkomst meer met H.C. België en zal u de toegang geweigerd worden."
Diezelfde avond ben ik terug naar de club geweest (zoals iedere dag) en werd de toegang mij geweigerd (politie is toen langs geweest - zonder gevolg)
Nu is mijn vraag hoe kan ik tegen best reageren tegen deze brief, ondanks alle tekortkomingen in de club wil ik daar nog blijven trainen.
De aanleiding voor de ontbinding (door de clubmanager) komt doordat ik ben gaan reclameren dat ze 2x het maand bedrag hadden afgehaald in 1 maand (wat volgens het contract niet mag) ook heb ik hen gevraagd waarom er meer dan 11 uur groepslessen verdwenen waren van de kalender. Blijkbaar kunnen ze niet tegen kritiek.
Hoe moet ik nu reageren op deze eenzijdige en ongegronde ontbinding van het contract. (vele leden en lesgevers staan achter mijn en begrijpen de beslissing van de clubmananger niet)