Winnaar Gouden Tour spel Organisatie 'Het Laatste Nieuws'

FGL
Topic Starter
Berichten: 1

Winnaar Gouden Tour spel Organisatie 'Het Laatste Nieuws'

#1 , 22 jul 2009 13:59

Gouden Tour is een spel van het Laatste Nieuws tijdens de ronde van Frankrijk! Op speeldag 3 kreeg ik melding dat ik dagprijs ( een Ridley Aedon koersfiets ) had gewonnen! De dag erop verscheen mijn naam in de krant als dagwinnaar en dit in heel België! Ook op site sta ik als winnaar! Tot mijn grote verbazing kreeg ik de dag nadien een mail met melding dat ik toch niet had gewonnen door een computerfout en ik pas 19de ben! Heb ik 'door publicatie in krant en op het internet' recht op deze prijs???

Graag hulp want ik wil het er niet bij laten!

Alvast bedankt voor uw reactie!

Mvg,

Frederic Glorieux

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
delady
Berichten: 547

#2 , 23 jul 2009 09:22

ik heb ook ooit meegemaakt door een fout dat ik een mp-3 had gewonnen, ik had alles opgeslagen,gelukkig
nadien zeiden ze dat het een fout was, ik heb toen boze brieven gestuuèrd en gedreigd met test-aankoop, hihi, heb toen mijn mp-3 gestuurd gekregen!

gewoon volhouden, stuur ze een kopie via mail van uw melding(en) dat u gewonnen had en dreig met test-aankoop
veel succes en laat ons iets weten!

Vandebos
Berichten: 16087

#3 , 23 jul 2009 09:45

Kuch economische inspectie en in dit specifieke geval andere krantengroepen vermelden kan ook wel eens helpen.

Reclame

Terug naar “Andere”