Kilometervergoeding

Grizzly TNT
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Kilometervergoeding

#1 , 13 jul 2023 21:57

Ik heb verleden jaar een 3500km verreden voor een kruisvereniging met de afspraak dat er een kilometervergoeding zou gebeuren. Nu weigeren ze te betalen, ondanks dat ik sommige hulpdiensten alleen bemande, noodzakelijk was voor de ziekenwagen te rijden of met eigen auto de aanhangwagen met hulppostgerief mocht slepen. Tevens ben ik ervan overtuigd dat deze hulpposten "volle pot" werden aangerekend ondanks dat ik er alleen was. De kilometervergoeding was in het verleden geen probleem voor deze plaatselijke afdeling maar omdat de verantwoordelijken hiervan geschorst werden, zou de Hoofdzetel het regelen. Tevens is het vermeldenswaard dat van een andere afdeling zeer lucratief wordt omgesprongen voor sommigen hun kilometers.... Graag een advies!

LeenW
Berichten: 12863

#2 , 13 jul 2023 21:59

Wat staat er op papier?

Inazuma
Berichten: 9781
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 14 jul 2023 18:04

Aangetekende ingebrekestelling sturen
ik neem aan dat u weet welke evenementen u bemand heeft, dus die km kan u ook makkelijk aantonen, lijkt me

En uiteraard niet meer als gek de goedkope vrijwilliger gaan spelen voor deze kruisvereniging

Reclame

bosprocureur
Berichten: 6861

#4 , 17 jul 2023 17:19

U spreekt over een "kruisvereniging" ?
Is dat geen typisch Nederlands verschijnsel?

Thomas_A
Berichten: 2337
Juridisch actief: Nee

#5 , 18 jul 2023 01:33

U spreekt over een "kruisvereniging" ?
Is dat geen typisch Nederlands verschijnsel?
Niet noodzakelijk, is waarschijnlijk Rode Kruis (-Vlaanderen) en Vlaamse Kruis.

Het Nederlandse Rode Kruis en het Oranje Kruis hebben gewoonlijk hun zaakjes beter op orde.

Terug naar “Andere”