hoe krijg ik spullen van iemand anders uit mijn huis

Tammiepomme
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

hoe krijg ik spullen van iemand anders uit mijn huis

#1 , 29 mei 2023 19:56

ik omschrijf hieronder mijn probleem:

ik wou iets overkopen van iemand.
Als dit eerst getest is en degelijk werkt.
De spullen in het huis van de dame waar ik dit item van over wou kopen moesten weg uit haar huis.
Wegens scheiding moest haar huis leeg gemaakt worden.
Daarom heb ik toegelaten om het item dat ik wil kopen al vroegtijdig te verhuizen naar mijn huis. Het is echter nog steeds niet getest omdat er nog geen geschikte elektriciteit in mijn pand is. (krachtstroom)
Op de dag van de betreffende verhuis van het item betrof het echter een veel groter aantal spullen dan vooropgesteld door de dame.
Deze nemen heel veel plaats in.
We hebben geen enkele overeenkomst hierover op papier.
Deze spullen staan nu al twee maanden in mijn huis.
Gaandeweg is de dame in kwestie meer en meer eisen gaan stellen om de verkoop te laten doorgaan.
Ze wenst nu een sleutel van mijn huis en vrije toegang om haar zaken te kunnen gebruiken.
Ik wens dit natuurlijk niet.
Hoe krijg ik de spullen van de dame zo snel mogelijk uit mijn huis?
Wat moet ik haar schrijven in een brief?
Mag ik de spullen weghalen als ze ze niet komt ophalen binnen een redelijke termijn?
In het kort komt het erop neer dat ze mij om te tuin geleid heeft met het item waar ik interesse in had en dan een groot aantal zaken verhuist heeft naar mijn huis.

eylis
Berichten: 8840

#2 , 29 mei 2023 20:43

U stuurt haar een AS waarin u meldt dat zij tegen datum X (over 14 dagen) haar spullen komt ophalen, gezien u geen van deze spullen wenst te kopen. Dat mevrouw u kan contacteren om een afhaaldatum af te spreken. Dat u samen geen stockeerafspraak hebt vastgelegd en ook geen huurprijs/ verzekering voor de stockering van de goederen. Dat u anders over 14 dagen de goederen laat weghalen door een opkoper.

Reclame

Terug naar “Andere”