Factuur tandarts

Christelvdw
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Factuur tandarts

#1 , 24 mar 2022 20:11

Ik heb een vervelend probleem...vorig jaar ben ik bij de tandarts geweest voor een prothese. Ik ben alleenstaande met een dochter van 18. Enkele Jaren geleden heb ik een speciale verzekering afgesloten voor ons gebit omdat ik wist dat ik een prothese zou gaan nodig hebben en dat zou voor mij anders onbetaalbaar zijn. Ik moest wel 2jaar aangesloten zijn om het grotendeels terug betaald te krijgen. Dus ik heb zeker 2jaar rondgelopen met schaamte omdat ik van voor 1tand miste....vorig jaar dan eindelijk een prothese gehad, cash betaald en naderhand grotendeels terug gekregen vd verzekering. Nu krijg ik 9maanden later telefoon vd tandartsassistente dat ik mijn prothese nog niet betaald heb , terwijl dat wel zo is. Ik word ondertussen al2weken lastig gevallen via email en telefoon door die assistente, wat kan ik hier tegen doen, ik heb geen bewijs van betaling omdat ik het cash heb betaald. Nu heb ik ondertussen ook al een aangetekende zending gehad.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 24 mar 2022 20:16

Als u geen bewijs hebt dat u het betaald hebt, kan u best betalen. Een procedure gaat u gegarandeerd verliezen. Bij cash betaling altijd een kwitantie vragen, zeker als het om veel geld gaat.

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 mar 2022 20:27

Een verzekering betaalt u niet terug zonder dat u hen bewijs van betaling gegeven hebt. Vraag hen of ze u terug een duplicaat van dit bewijs kunnen bezorgen.

Reclame

Terug naar “Andere”