Einde van de professionele relatie..

pierrepauljacques
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Einde van de professionele relatie..

#1 , 31 jan 2022 16:45

Dag iedereen,

Ik zou u een kleine vraag willen stellen in verband met de eenzijdige beslissing van mijn bank om de professionele relatie met mij te beëindigen. Ik begrijp dit besluit echt niet omdat ik slechts 1 maand gebruik heb gemaakt van hun dienst voor een totaal bedrag (in titel) van slechts een paar honderd euro. Dus ik ben helemaal geen grote investeerder... Ik vraag me af of hun beslissing geen verband heeft met mijn verzoek om de tradingmarge van 30% die zij in hun portaal aanbieden te deactiveren...Natuurlijk wil de bank de reden niet geven. Kunt u dit voor mij verduidelijken? Of als er een specifieke reden is?

Alvast bedankt voor jullie toelichting!
Pierrot

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2291
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 jan 2022 17:44

Topic is hier al een keer besproken.

Consensus was toen dat de bank geen reden moet opgeven, net zoals u geen reden moet geven als u van bank wil veranderen.

Het is een commerciële relatie, dus elke partij kan de samenwerking stoppen volgens de voorwaarden in het contract.

Reclame

Terug naar “Andere”