VERKOOPOVEREENKOMST VOOR EEN PERSONENWAGEN

vraagje156
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

VERKOOPOVEREENKOMST VOOR EEN PERSONENWAGEN

#1 , 29 sep 2021 05:03

Dag allemaal !

Ik ben van plan om een tweedehands wagen aan te kopen van een particulier. Ik heb hiervoor een verkoopovereenkomst opgesteld. Omdat het om een redelijk duren wagen gaat wil ik zeker zijn dat ik alles juist heb gedaan. Zouden jullie de overeenkomst eens willen nakijken en eventueel enkele tips geven indien ik het niet zo goed gedaan heb of het nog beter kan. Ik heb heel wat informatie doorgenomen dus ik denk dat het alles bevat dat in zo'n overeenkomst aanwezig moet zijn. Als jullie nog tips hebben hoe ik het kan verbeteren of wat ik nog kan toevoegen is het altijd welkom!

Hier is de verkoopovereenkomst: https://docdro.id/tYPyKov

Alvast bedankt voor jullie tijd !!

Grts

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 29 sep 2021 10:34

Volgenst dit verkoopcontract zullen er dus 2 opeenvolgende keuringen zijn.1 door de verkoper voor de tekoopstelling, en dan nog één door de koper, alvorens het saldo van het aankoop bedrag te betalen. Is dit wel nodig ?

Reclame

Terug naar “Andere”