Telenet advonturen

Drone
Topic Starter
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

Telenet advonturen

#1 , 23 dec 2008 02:03

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... &sk=t&sd=a

( kga nu niet alles herhalen, lange dag gehad, moe, wil slapen enzo :oops: )

sorry voor het lange lezen, maar kan iemand mij advies geven welke artikels ik nog kan inroepen tegen telenet?


korte samenvatting ( facturatie problemen zijn ondertussen al opgelost eraakt ):

-telenet weigert bijna 11 maanden lang om een 'zwaar' en 'groot' probleem recht te zetten met mijn abbonement/login, hierdoor kan ik niet op de normale manier van enige telenet ( internet ) diensten genieten, nog andere aanvragen.

-ik telenet in september tot 2 maal toe aangetekend in gebreke heb gesteld + een schadevergoeding eis van €500 dag indien mijn problemen voor 1/10/2008 niet zijn opgelost/rechtgezet ( wegens niet nakomen van contractuele verplichtingen; niet naleven van de algemene voorwaarden en schending van de privacy )

- pas na een goede 11 maand word, na een PM op 18/11/08 naar charlotte van telenet ( telenet webcare team ), met de vermelding dat ik mij zal aanbieden bij telenet met een deurwaarder, mijn probleem 'opgelost' op 19/11/08, zomaar opeens.

-hierdoor ontstaat een nieuw probleem: ALLES is weg van mijn webspace ( data/bestanden/gegevens ) ZONDER mij op voorhand te verwittigen en zonder enige aanleiding ( bv illigale, niet met telenet policy overeenkomende data/bestanden ), nog werd ik op de hoogte gesteld dat dit 'kon' gebeuren bij het rechtzetten van mijn probleem.

zoals te lezen valt in mijn laatste reply op het TIK forum , heb ik vandaag ( om juist te zijn gisteren 22/12/08 ) een brief ontvangen van telenet waarbij zun 4 maanden 'gratis' abbonement voorstellen.

Als ik hun algemene voorwaarden doorlees zou ik voor het onterecht verwijderen van mijn data/bestanden/gegevens ( deze zijn waarschijnlijk permanent verloren ) alleen al recht hebben op 3 maanden gratis abbonement, dan blijft er nog 1 maand over als "compensatie" voor de problemen gedurende bijna 11 maanden.

ter info voor de onwetende: telenet is der als de kippen bij om (schade)vergoedingen allerhande te eisen wegens redenen die zij meestal niet kunnen uitleggen of aantonen :(



nogmaals sorry voor het lange lezen



merry x-mas


:D

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding