penis operatie mislukt!!!!

maastricht
Topic Starter
Berichten: 1

penis operatie mislukt!!!!

#1 , 19 dec 2008 17:01

In 2007 door Dr. X [geanonimiseerd door de webmaster] plastische chirurg werkzaam in een kliniek te Maastricht, onlangs nog werkzaam als daar maar nog steeds praktizerend in zijn eigen praktijk in X [geanonimiseerd door de webmaster]
geopereerd aan mij penis,wat dus totaal is misgelopen.

Meneer is fijn ontslagen maar gaat mooi zijn gangetje in X [geanonimiseerd door de webmaster], inmiddels dossier van voor en na de operatie is verdwenen!!!!

De directeur van de X [geanonimiseerd door de webmaster] vindt het allemaal heel erg
maar heeft nog nooit contact opgenomen met mij, nder tussen loopt er een procedure met mijn advocaat, ben zelfstandig en zit al 1 1/2 jaar thuis zonder een cent
LANG LEVEN DOKTER X [geanonimiseerd door de webmaster]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#2 , 20 dec 2008 13:24

Concrete persoonsgegevens vermelden is niet toegestaan conform ons forumreglement.

Ik begrijp best uw frustratie, maar we kunnen niet toelaten dat bepaalde personen hier met naam en toenaam worden genoemd.

Graag maak ik er u ook attent op dat het niet toegestaan is om eenzelfde bericht in meerdere sub-fora te plaatsen.

Dank voor uw begrip.

De webmaster

Reclame

Terug naar “Andere”