Hond

Juanmoortgat
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Hond

#1 , 26 nov 2020 21:20

Beste

Ik heb is een vraag over een gevoelig thema een paar jaar terug is mijn zaak failliet gegaan waardoor ik moest verhuizen naar een huis waar van de huurder geen hond binnen mocht dus heb ik met een goede vriendin een (weliswaar spijtig genoeg) mondelinge overeenkomst gesloten dat ze bij haar mocht blijven tot ik een plaats voor
Men eigen ging vinden. Ze wist echter heel goed dat dit voor enkele jaren was, en nu verbied ze me nog de hond terug te geven of zelfs zien. Ik hoor van iemand van men familie dat de vrederechter mij in het nadeel zou stellen omdat de hond de afgelopen 3 jaar verzorgd is door die persoon ook al staat die nog op mijn naam. Ik vroeg me af of ik hier iets tegen kon doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38607

#2 , 26 nov 2020 23:25

En wie betaald al drie jaar alle kosten?

Juanmoortgat
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 nov 2020 21:57

Ja daar heeft ze ons misschien goed liggen ik wou altijd alles betalen en heb zelfs verschillende maken geld gegeven maar wou het nooit aanvaarden

Reclame

Terug naar “Andere”