contract annuleren

JC12581
Topic Starter
Berichten: 1

contract annuleren

#1 , 14 sep 2008 09:58

Ik ben donderdag (11/9) naar een fitnessclub geweest (tijdens hun opendeurdagen)

Van zodra ik binnen was kwam er direct al iemand langs om een formuliertje in te vullen met min prive gegevens en de reden waarom ik zou willen fitnessen.

Nu een gesprekje begon de 'verkoopster' over hun speciaal opendeurdag tarief te praten. ... er moest geen verzekering betaald worden en de eerste maand was gratis, we kregen ook een sportpakket gratis aangeboden.

Ik heb mij toen laten overhalen om een contract te onder tekenen, maar nu blijkt dat dit een contract is voor 48 maanden (4 jaar!!!) (Zijn dit toegestane praktijken) ik was van de veronderstelling dat het ging over een contractje van onbepaalde duur, De verkoopster had mij verteld dat het contract stopgezet kan worden mits een vooropzeg van 2 maanden. Maar nu dat ik de voorwaarden thuis op mijn gemak heb gelezen staat er in dat een contract niet opgezegd kan worden voor de termijn verlopen is!


Hoe kan ik dit contract nog annuleren? (Ik heb terplaatse reeds 1 maand + de dossierkosten betaald)

Alvast bedankt voor de info

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding