Postbode die huisnummers niet kan lezen

Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

Re: Postbode die huisnummers niet kan lezen

#16 , 13 aug 2020 19:56

Volgens TS zijn zowel naam als huisnummer niet de zijne.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#17 , 13 aug 2020 21:07

Ik denk dat betrokkene genoeg tips heeft ontvangen en iedereen genoeg zijn of haar gal heeft kunnen spuwen. Ik denk dat we dan ook best overgaan tot de orde van de dag en dat Jureca.be dit topic afsluit.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

JVanDerSarre
Topic Starter
Berichten: 6
Juridisch actief: Nee

#18 , 25 aug 2020 12:55

Awel, zoals ik in één van mijn posts aangaf, heb ik bij de post die reeds 3X verkeerdelijk in mijn brievenbus is gestopt, een briefje toegevoegd met daarop in KOEIEN van letters "3X verkeerd" en "juiste huisnummer = 88".

Resultaat: brief terug bij ons! Straf!

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5932
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#19 , 25 aug 2020 14:19

De volhouder wint.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#20 , 25 aug 2020 16:35

Je moet er geen brief bijvoegen, maar gewoon in ROOD en GROTE drukletters uw grieven kenbaar maken . Probeer ook de postzegls los te maken of in ieder geval onzichtbaar.
Op de sorteer en triageafdeling werken immers geen mensen meer die uw brief kunnen lezen. Er staan enkel maar machines, en die zien enkel maar een adres, en of er een zegel opstaat . Kan die machine dat niet dan wordt die brief uitgespuwd, en wordt die wel manueel verder afgehandeld

Terug naar “Andere”