Pagina 1 van 1

Slechte dienstverlening mutualiteit

Geplaatst: 04 aug 2020 11:18
door MONACO
Naar aanleinding van een overlijden is een reknr geannuleerd en het nieuw nr meegedeeld aan de mutualiteit - 8 maand geleden ! Door slordige dienstverlening zijn de verschuldigde terugbetalingen toch gestort op de niet bestaande rek. en werden door de bank teruggesgtort op rek mutualiteit.
Dit duurt nu al 2 maand en hun dossier vermeldt nog altijd de geannuleerde rek. en wordt niet aangepast, dit terwijl het juiste reknr in hun bezit is.
Kan ik hiervoor ergens klacht indienen, heb reeds geprobeerd bij de mutualiteit zelf, ook geen resultaat.
dank vr antwoord

Re: Slechte dienstverlening mutualiteit

Geplaatst: 04 aug 2020 11:28
door LeenW
Je kan geen klacht indienen voor slechte dienstverlening, trek gewoon uw conclusies en ga bij een andere mutualiteit.

(*) ingevolg bericht hieronder, als het rechtgezet is uiteraard

Re: Slechte dienstverlening mutualiteit

Geplaatst: 04 aug 2020 11:43
door Franciscus
Ombudsdienst misschien.... als dat fout is gelopen moet dat ook recht worden gezet...

Re: Slechte dienstverlening mutualiteit

Geplaatst: 04 aug 2020 16:30
door MONACO
de verschuldigde bedragen zijn al sedert juni terug ingeboekt bij de mutualiteit, het betreft consultaties van mijzelf dd juni 2020, dus moet ik niets bewijzen, ze laten gewoon een rekening die niet meer bestaat in mijn dossier staan en passen dit door onbekwaamheid of slordigheid niet aan. Veranderen van mutualiteit is geen optie want er geldt overal een wachttijd. Het kost mij uren aan telefoon en terugsturen van telkens weer dezelfde formulieren zonder dat er een gevolg aan gegeven wordt.