Ex wil cadeau terug

thehoodradical
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Ex wil cadeau terug

#1 , 13 jul 2020 11:25

Goedemiddag Iedereen

ik ben nieuw op dit forum dus sorry voor moest er onduidelijkheden zijn.
op 11 april 2019 heeft mijn voormalige ex vriendin een cadeau gekocht voor mij, er staat nergens vermeld dat ik dit moest terug geven, zij had op die moment ook geen computer dus het kon onmogelijk voor haar zijn.
het gaat dus om een grafische kaart de MSI 2080 TRIO Gaming kaart t.w.v 849€
ik heb zelf geen inkomen, dus ik kan hier ook niet voor opdraaien en mijn ouders trekken hun handen zeker terug

nu op 10/07/2020 krijg ik de email dat zij zelf zegt als jij dit item niet terug geeft binne de 7 dagen ga ik juridische stappen ondernemen
nu de vraag is, kan dit zomaar? ik heb een screenshot van 11 april die zegt dat ik haar bedankt voor de super geweldige cadeau met de kaart duidelijk in beeld, ik heb ook meerdere screenshots met haar naam vermeld dat ik dit effectief als "geschenkjes kreeg"
nu ik maak me echt al 3 dagen druk omdat ik zelf geen inkomen heb en dat product zelf niet meer bezit en mij dus voor de rechtbank wilt trekken.
bedankt dat jullie mijn verhaal wilden lezen en mij misschien info konden mee geven!
Vriendelijke groet
Wesley

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 13 jul 2020 11:27

Gegeven is gegeven, niet te veel zorgen over maken.

thehoodradical
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 jul 2020 11:38

Gegeven is gegeven, niet te veel zorgen over maken.
ok, Merci leen.
ook niet dat het product op haar naam staat?
Met vriendelijke groet!

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 13 jul 2020 11:42

Niet als u het bezit en via de berichten kan aantonen dat het een geschenk was.

thehoodradical
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 jul 2020 11:45

Niet als u het bezit en via de berichten kan aantonen dat het een geschenk was.
ik heb een screenshot die zegt: "this is absolutely the best gift from my girlfriend ever geez :shock: :shock: :shock: " op 11 april 2019 1.43PM Antwerpen (instagram screenshot)
ik heb ook meerdere fotos van instagram waar haar naam op staat dat zij mij effectief spullen gaf... ik heb zelf geen inkomen zoals vermeld in oorspronkelijk bericht.
Afbeelding

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#6 , 13 jul 2020 12:55

zoals gezegd, gegeven is gegeven

het louter hebben van een factuur/kassaticket wilt niet zeggen dat men de eigenaar is.

thehoodradical
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 13 jul 2020 13:53

zoals gezegd, gegeven is gegeven

het louter hebben van een factuur/kassaticket wilt niet zeggen dat men de eigenaar is.
dit bezorgt mij al een pak minder stres
hartelijk dank!

Terug naar “Andere”