Bpost heeft mijn aanvraag tot inschrijving / gelijksvormigheidattest kwijt

lBrent
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Bpost heeft mijn aanvraag tot inschrijving / gelijksvormigheidattest kwijt

#1 , 26 mar 2020 11:03

Zoals in de titel al staat heb ik 3 weken en half mijn occasie motor willen inschrijven maar aangezien dit niet via WEBDIV gaat heeft mijn verzekeringsagent mijn documenten samen met de aanvraag toen opgestuurd naar brussel zelf.

Nu zitten we 3 weken later en heeft div nog altijd helemaal niets ontvangen, bpost kan mij niet verder helpen want mijn agent heeft dit gewoon in de bus gestoken dus ook geen code om te volgen ofzo.

En mijn agent blijft maar zeggen dat ik gewoon moet wachten terwijl biv mij verteld dat dit niet normaal is dat hun nog niets ontvangen hebben ?


Wat moet ik doen moesten alle papieren kwijt zijn ?

Ik heb hier van alles nog wel een kopie liggen (gelijksvormigheidsattest / aankoopsovereenkomst / oude inschrijvingsbewijs)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 26 mar 2020 18:56

Aangifte van verlies bij politie lijkt me aangewezen.

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 mar 2020 16:24

Wie zegt dat Bpost u documenten heeft verloren ? U verzekeringsagent ? Hij kan ze evengoed verloren zijn. Heb toch mijn bedenkingen bij een verzekeringsagent die anno 2020 nog beroep moet doen op Bpost om een inschrijving van een motorfiets te kunnen afwerken. Denk dat er inderdaad niet veel anders zal opzitten om aangifte van verlies te doen. Waarom je het gelijkvormigheidsattest ( of COC ) heb moeten afgeven begrijp ik wel niet. Dat document is eigen aan het voertuig en moet steeds het voertuig vergezellen.

Reclame

Terug naar “Andere”