Wedstrijd afgelast wegens coronavirus (overmacht)

Bams
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee
Locatie: Temse

Wedstrijd afgelast wegens coronavirus (overmacht)

#1 , 18 mar 2020 14:51

Besten,

Zaterdag 14 en zondag 15 maart 2020 organiseerden wij een wedstrijd.
De regering en gemeente hebben de wedstrijd afgelast met de beslissingen die aangekondigd werden op donderdag 12 maart 2020.(geen evenementen toegestaan)
Volgens ik begrepen heb is dit overmacht buiten onze wil om.

Door deze beslissing hebben de deelnemers en de organisatie schade geleden. (Inschrijvingsgeld, inkomsten verlies enz.)
Sowieso willen wij de deelnemers zo goed als mogelijk terugbetalen mits de taak die wij als bestuursleden op zich hebben genomen om de vereniging als goede huisvader te beheren.
Daarom dat wij naar betrouwbare informatie op zoek i.v.m alles terug betalen, deels terug betalen, niets terug betalen.

Het spreekt voor zich dat indien het een week eerder had gebeurt wij zonder vragen te stellen hadden overgegaan tot terug betaling van het totale bedrag.
Daar wij ook verantwoording moeten afleggen aan onze leden is het onze plicht om zo goed als mogelijk geïnformeerd te geraken .

Moeten wij in deze situatie overgaan tot volledige terugbetaling, gedeeltelijke terug betaling of geen terug betaling?
De twee laatste opties geven ons ademruimte maar zeker niet om ons te ontrekken van hetgeen wij in deze situatie kunnen betekenen in het vertrouwen dat ons gegeven werd.
https://t.me/pump_upp

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Bams
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee
Locatie: Temse

#3 , 18 mar 2020 15:59

Dank U.

Ik denk dat ik daarmee verder kan.
https://t.me/pump_upp

Reclame

Terug naar “Andere”