Consumenten geschil fitness (b2c)

Victor November
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Consumenten geschil fitness (b2c)

#1 , 01 mar 2020 14:41

5jaar geleden toen er in ons dorp een fitnesscentrum open ging, besloten we (mijn partner en mezelf) een all-in abonomement aan te schaffen.

In ons contract staat duidelijk vermeld dat wij alle groepslessen, faciliteiten en toestellen mogen gebruiken. Tijdens die 5jaar gebruikten mijn partner en ik regelmatig de polyvalente zaal waar er ook spinning lessen worden gegeven.

Aangezien mijn partner niet zot is van groepslessen, spinnen en sporten we afzonderlijk in de zaal. En maken we telkens gebruik van de muziekinstalitie die zich in de zaal bevindt. (Dus niet verbonden aan de rest van het centra*)

In die 5jaar zijn er veel vaste medewerkers gepaseerd* (veel hebben ontslag genomen*) er werd ons nooit iets gezegd of kwalijk genomen.

Vandaag verbiedt een nieuwe vaste medewerkster ons om de muziekinstalatie te gebruiken. Mijn partner vond het niet kunnen en had een gschil met de medewerkster.

Heeft de mederwerkster het recht om ons zoiets te verbieden? Ookal betalen we voor een all-in abo? (Sauna,groepsessie, poluvalente zaal, gratis-parking, etc...)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 01 mar 2020 15:15

Als het niet letterlijk in het contract staat, bent u afhankelijk van de goodwill van de medewerker.

Blaatpraat
Berichten: 3793

#3 , 03 mar 2020 18:17

Als er duidelijk in het contract staat dat alle faciliteiten hieronder vallen, dan heeft u een punt me dunkt.

Maar wat gaat er hieraan doen natuurlijk, is de vraag.

Reclame

Terug naar “Andere”