Pagina 1 van 1

X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 14:08
door Marianne1
Ik heb bij leverancier x 3 keer eindafrekening gekregen die berekend zijn op verschillende manieren maar neerkomen op steeds 166 euro,plus zogezegd 1 maand die niet betaald is volgens hun,terwijl ik bewijs heb dat alles correct was betaald. Ik had dat doorgegeven aan ombudsman en gezegd dat de berekening niet juist is,alles word berekend zonder btw terwijl het betaalde bedrag van mij met btw erop staat. Ombudsman verstond het denk ik verkeerd en vroeg naar het sociaal tarief,en dit dossier is nu afgesloten. Wat kan of moet ik doen zodat ik geen 451euro moet betalen,inplaats van wat ik moet betalen nog 66 euro.Leverancier x schakelde alsook incasso in,met de verkeerde berekening;Kan ik vb nieuw dossier laten opmaken bij ombudsman met dat de berekening niet klopt,of moet ik leverancier x contacteren omdat ik toen klant bij hun was? Of moet ik incasso contateren? Ik weet me geen raad meer

Re: X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 18:36
door asperger
Het is quasi onmogelijk dat voor drie opeenvolgende jaren het bedrag van de eindafrekening telkens identiek is.
Ik krijg ook steeds in de maand van jaarlijkse eindafrekening nog een voorschot aangerekend. Maar dat is geen fout. Is reeds eerste voorschot voor het volgende verbruiksjaar.

Re: X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 19:03
door Marianne1
De drie afrekeningen zijn allemaal voor dat zelfde jaar
en maand

Re: X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 19:12
door Sirkii
Wat klopt er niet aan de afrekening ? Zijn de tellerstanden juist? Foutieve afrekeningen bij correcte tellerstanden en correcte secondaire gegevens komen normaliter niet voor.

Re: X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 19:31
door artemis
Van leverancier veranderd? Sociaal tarief (gehad)?
Contact genomen met de netwerkbeheerder? Wat zeggen die?

Re: X leverancier gas en electriciteit

Geplaatst: 25 feb 2020 20:16
door Marianne1
Van leverancier verandert nadat ze niet correct waren met de berekening. Netwerkbeheerder zegt dat alles correct is. De tellerstander zijn op alle 3 berekeningen hetzelfde,is daarom dat ik me de vraag stel Waarom de3 afrekening van hetzelfde jaar en maand. Iemand anders krijgt zijn afrekening op een
papier met 1 bedrag weergave of betaling